برای جایگزینی ستاره استقلال مدیرعامل این باشگاه ۳ گزینه دارد و باید دید کدام یک می آیند؟

به گزارش افکارنیوز ، به دنبال خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال و خالی شدن خط حمله استقلال مسئولان این تیم در پی مذاکره و جذب بازیکنان جدید هستند.

در لیست خریدهای استقلال برای خط حمله نام هایی همچون عنایتی، افشین، شریفات و حتی کریم انصاری فرد را مشاهده می کنیم که در میان این ۴ بازیکن جذب عنایتی و آرش افشین جدی تر از سایرین است.

اگر چه باشگاه استقلال نامه نگاری برای جذب آرش افشین را تکذیب کرده اما به نظر می رسد همین روزها تلاش برای جذب این مهاجم وارد فاز تازه ای شود.

از باشگاه استقلال اما خبر رسیده جذب رضا عنایتی در اولویت است و امیر قلعه نویی بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی از فتح الله زاده خواسته هرطور شده این مهاجم را جذب کند.

با توجه به اینکه عنایتی سال ها در استقلال حضور داشته و اکنون نیز در فرم بدنی مطلوب قرار دارد شاید جذب شماره ۱۱ سابق آبی ها بتواند خلأ فرهاد مجیدی را در خط آتش پر کند.

البته نام هایی همچون اسماعیل شریفات و کریم انصاری فرد نیز در لیست خرید استقلال دیده می شود. شریفات نیز سابقه حضور در استقلال را دارد اما با توجه به اینکه فولادی ها سخت به این بازیکن رضایتنامه می دهند بعید است نیم فصل دوم در استقلال دیده بشود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات