سرمربی تیم فوتبال زیر۱۷ سال ایران در واکنش به صحبت های سرمربی نوجوانان و فدراسیون فوتبال نیجریه، اعلام کرد که هیچ اتهامی به هیچ شخصی وارد نکرده است.

به گزارش افکارنیوز ، سرمربی و فدراسیون فوتبال نیجریه پس از کنفرانس مطبوعاتی علی دوستی مهر اعلام کرده اند که سرمربی ایران به تیم نوجوانان نیجریه اتهام زده است و باید فیفا به این موضوع رسیدگی کند.

دوستی مهر در واکنش به این اتهام گفت: من معنی اعتراض سرمربی تیم نیجریه و فدراسیون این کشور را درک نمی کنم. من در کنفرانس پس از بازی گفتم که اگر بازیکنان این تیم در سن ۱۷ سالگی اینقدر پخته و با تجربه عمل می کنند، می توانند در سال های آینده فوتبال نیجریه را بیمه کنند. من از نظر ظاهری گفتم که بازیکنان این تیم درشت هیکل هستند و ۱۷ ساله به نظر نمی رسند.

وی افزود: مشخصات ظاهری یک بازیکن ممکن است با مشخصات سنی تفاوت داشته باشد و بازیکنی درشت هیکل بوده اما سنش کمتر از رشد واقعی اش باشد. چه بسا ما بازیکنانی داشتیم که درشت نبودند اما در آزمایش ام آر آی، رشد استخوانی شان کامل اعلام شده بود و آنها را کنار گذاشته بودیم. البته در کنفرانس مطبوعاتی مربیان آزاد هستند که صحبت کنند. زمانی هم که این صحبت ها مطرح شد، مدیا آفیسر فیفا اشاره کرد که در بخش رسانه ای سایت فیفا، اعلام شده که از هر تیم ۴ بازیکن برای ام آر آی انتخاب شده اند.

سرمربی تیم زیر ۱۷ سال ایران ادامه داد: این انتقاد به فیفا وارد است که چرا مانند ۲ دوره گذشته از همه بازیکنان حاضر در جام جهانی ام آر آی نگرفت تا خیال همه راحت باشد. این فقط حرف من نیست و دیگر مربیان حاضر در جام جهانی هم چنین عقیده ای داشتند. اگر از همه آزمایش ام آر آی گرفته می شد، دیگر جای هیچ شک و شبهه ای نه تنها برای تیمی مثل نیجریه بلکه در مورد دیگر تیم ها نیز باقی نمی ماند. برخی تیم های دیگر هم بودند که بازیکنانی داشتند که شائبه به وجود می آورد.

دوستی مهر در پایان گفت: تیم ایران پاک به جام جهانی رفت و ۶ بازیکنش را به خاطر آزمایش ام آر آی و تراکم استخوانی کنار گذاشت. در هر حال من هیچ اتهامی علیه تیم نوجوانان نیجریه مطرح نکرده ام و فقط نظراتم را درباره این تیم بر زبان آورده ام. مطمئناً فیلم کنفرانس و فایل صدای من هم موجود است. قبل از بازی هم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده و گفته بودم کاری به سن و سال بازیکنان تیم نیجریه ندارم و تیمم را برای جنگیدن به بازی می فرستم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات