انصاری فر:

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: واقعاً متأسفم، من هیچ حرفی در مورد مهاجمان و بازیکنان پرسپولیس نزدم تا بخواهم انتقاد کنم.

کریم انصاری فرد اظهار داشت: متأسفانه در روزهایی که برای کمک به تراکتورسازی تمام تمرکزم را به تیم و تمرینات مشغول کرده ام حرف هایی را از قول من می نویسند که واقعاً تعجب می کنم.

وی افزود: من همیشه به خبرنگاران و رسانه ها احترام می گذارم اما متأسفانه برخی از آنها مطالبی را می نویسند که خودشان می زنند و خدای خودشان.

انصاری فرد ادامه داد: به همه پرسپولیسی های عزیز هم این موضوع را می گویم که من در مورد بازیکنان، کادر فنی و تیم پرسپولیس هرگز صحبت و مسئله ای که درباره این تیم باشد را به زبان نیاورده ام و از همه می خواهم اگر می خواهند جوابی بدهند حداقل از صحت و سقم یک مصاحبه با خبر بشوند. من پرسپولیس را دوست دارم اما الآن تمام تمرکزم خدمت به تراکتورسازی و موفقیت در بازی آینده است تا دل تک تک هواداران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی که برخی ها اعلام کردند تو به مهاجمان پرسپولیس قصد کنایه زدن داشتی، گفت: من دنبال این حرف ها نیستم به خاطر این مسائل نیز نمی خواهم هر روز مصاحبه کنم و این حرف و آن حرف را تکذیب کنم چون سرم به کار خودم است و باید در این شرایط حساس فقط به موفقیت تراکتور فکر کنم. من این حرف ها را نزدم و امیدوارم این ماجرا تمام شود. خیلی هم دوست دارم اگر کسی مطلبی اینچنینی می شنود اول از ماجرا اطلاع کاملی داشته باشد و سپس درباره اش صحبت کند. من به هیچکس بی احترامی نکردم و نخواهم کرد و تمام تمرکزم به موفقیت تراکتورسازی است چون اهل کری خواندن نیستم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات