خداحافظی فرهاد پوششی شد روی بازی فاجعه بار استقلال مقابل مس!

به گزارش افکارنیوز ، خداحافظی فرهاد پوششی شد روی بازی فاجعه بار استقلال مقابل مس! تیم امیر قلعه نوعی در آن روز سرد پاییزی آنقدر بد و زشت و بی برنامه بازی کرد که اگر فرهادش خداحافظی نمی کرد تا لحظه بازی با سایپا در کرج تحت بیشترین فشارها قرار می گرفت و انتقاد از سر و رویش بالا می رفت.

تیم پرویز مظلومی که در ته جدول جا خوش کرده با بازیکنانی کم نام و نشان تر استقلال را در خانه خودش در پنالتی باکس حبس کرده بود و اگر مهدی رحمتی نبود و آن پنالتی را نمی گرفت الان استقلال به مس باخته بود.

در چنین شرایطی است که تاکید می کنم آن خداحافظی برای استقلال فرصت جمع کرد تا مقابل سایپا خودش به لیگ و به کورس باز گرداند.

نقد بازی استقلال مقابل مس چه توسط ما چه توسط تماشاگران یا حتی بچه های صنعتی شریف هم نوشته شود فرقی نمی کند چرا که تعداد پاس های اشتباه و بد بازی کردن آن همه ملی پوش اعدادی فاجعه بار را نشان می دهد و بیراه نیست که بنویسیم. «با این همه ستاره واله خجالت داره! »

نگرانی از عدم آمادگی این همه ملی پوش کار را چنان به هم می پیچاند که نگران تیم ملی هم می شویم!

خسرو حیدری و بیگ زاده مصدوم هستند، آندرانیک و نکونام با خودشان فاصله دارند، صادقی و منتظری اشتباه های فردی بسیاری انجام می دهند و دیگران نیز ایضا. پرسش اینست که چرا‍؟

تصور می کنیم استقلال در ریکاوری و بدنسازی باید شکل کارش را عوض کند، شاید هم نوع تمریناتش را.

تیم های امیر قلعه نوعی همیشه از کناره ها خوب حرکت می کنند اما امروز او بال چپ و راست پروازش را از دست داده و جانشین برایش ندارد.

خسرو حیدری و بیگ زاده در واقع بال های پرواز امیر قلعه نوعی هستند چرا که تیم های او به طور کلی روی دالان های کناری چیده می شود و حالا که آنها نیستند استقلال به بن بست خورده است. باید صبر کرد تا بال های امیر آماده شوند و تا آن روز به نظر می رسد انتقادها و بد بازی کردن ها ادامه داشته باشد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات