ملی پوشان وزنه برداری و جامانده تیم ملی به اختلافات پایان دادند.

به گزارش افکارنیوز ، برنامه ورزش از نگاه دو امشب طی مراسمی وزنه برداران المپیکی را دور هم جمع کرد.

این برنامه که پنجشنبه نقطه نظرات اهالی وزنه برداری را برای مردم پخش کرده بود شب گذشته بالاخره حسین رضازاده را پس از چندین تماس حاضر کرد که روبروی وزنه برداران المپیکی کشور بنشیند.

رضازاده در این برنامه انتقادات نواب نصر شلال، کیانوش رستمی و سعید محمد پور را شنید و جواب هایی هم به آنها داد. در ادامه بهداد سلیمی جلوی دوربین آمد و خیلی مسلط حرف هایش را زد و با رضازاده آشتی کرد.

البته به نظر می رسید همه کارها از قبل هماهنگ شده بود. مدیران شبکه دو با کادوهایی که برای رضازاده و وزنه برداران ایرانی در نظر گرفته بودند نشان دادند می دانستند که این برنامه به آشتی رضازاده و ملی پوشان ناراضی منجر می شود.

در پایان برنامه، حسین رضازاده با اعلام اینکه کوروش باقری که استعفا داده و فعلا هم در کرمانشاه استراحت می کند یک جورهایی با استعفای دوستش موافقت کرد و با بهداد سلیمی و دوستانش راه آمد.

در پایان این بخش رسول رئیسی از وزنه برداران همدوره نصیری به عنوان پیشکسوت به این جمع اضافه شد و آنها را آشتی داد. در تمامی این لحظات صدای دست زدن از پشت صحنه این برنامه به گوش می رسید.

پس از آشتی رضازاده با وزنه برداران آهنگ یار دبستانی من پخش شد که در جای خود کمی عجیب به نظر می رسید.

در این بین رسول رئیسی پیشکسوت وزنه برداری نیز حضور داشت و پس از آوردن قرآن مجید همه با دست گذاشتن روی کلام خدا به اختلافات پایان دادند و این قول را دادند که دست در دست هم برای موفقیت وزنه برداری گام بردارند.

در این نشست به هر یک از میهمانان یک جلد کلام الله مجید اهدا شد و مقرر شد طی امروز و فردا جلسه ای مهم در فدراسیون وزنه برداری برگزار شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات