نکته بسیار جالب در مورد فولاد نوینی ها این است که آنها رسما به عنوان تیم دوم فولاد اهواز شناخته می شوند.

به گزارش افکارنیوز ، در یک اتفاق عجیب، فولاد خوزستان بدون برگزاری هیچ مسابقه ای به مرحله یک چهارم نهایی رسید تا حریف پرسپولیس شود!

این تیم اهوازی در مرحله یک شانزدهم باید با فولاد یزد بازی می کرد، اما با توجه به انصراف حریفش بدون دردسر به دور بعد رسید.

تیم فرکی در یک هشتم باید رو در روی فولاد نوین می ایستاد، اما مطابق انتظار این حریف دسته دومی هم اعلام انصراف کرد تا سرخپوشان خوزستانی بدون هیچ دردسری راهی یک چهارم نهایی شوند.

نکته بسیار جالب در مورد فولاد نوینی ها این است که آنها رسما به عنوان تیم دوم فولاد اهواز شناخته می شوند! فولاد نوین با خرید امتیاز باشگاه دسته دومی دیهیم اهواز از طرف شرکت فولاد و با هدف حمایت از تیم بزرگسالان در سال ۱۳۸۷ تشکیل شد.

اینکه چطور ممکن است دو تیم کاملا هم ریشه و هم خانواده در جام حذفی قرعه کشی بشوند و خیلی هم زود به هم بخورند، معمایی است که جوابش را فقط مدیران زبده و کارکشته فوتبال ایران بلندند!

فقط محض اطلاع یادآوری می کنیم که در مسابقات دسته دوم اسپانیا، تیم های دوم بارسا، رئال و ویارئال حاضر هستند، اما هیچکدام از آنها در صورت کسب سهمیه نمی توانند به دسته اول صعود کنند، چون تیم اول شان در آن مسابقات حاضر است.

«بارسای ب» دو سال پیش جواز صعود به لالیگا را گرفت، اما فدراسیون فوتبال اسپانیا این امتیاز را به تیم بعدی داد.

اتفاق جالب تر اما زمانی رخ داد که ویارئال به دسته پایین تر سقوط کرد و با تیم دوم خودش هم ردیف شد، اما LFP برای جلوگیری از این تداخل، «ویارئال ب» را به دسته سوم فرستاد.

به نظر می رسد مسئولان فوتبال اسپانیا برای رشد بهتر باید یک دوره آموزشی فشرده را پیش کفاشیان و شرکا بگذرانند!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات