بلاتکلیفی به معنای انتخاب عجولانه نیست

قائم مقام پیشین سازمان تربیت بدنی گفت: نصرالله سجادی احتمال دارد که در مجلس با چالش روبرو شود.

به گزارش افکارنیوز ، امیر رضا واعظ آشتیانی در مورد معرفی نصرالله سجادی به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: باید دید انتظارات مجلس چه بوده که به ۲ گزینه قبلی رای ندادند. نظر مجلس روی فردی با مدیریت و سوابق اجرایی خدشه ناپذیر بوده که در گذشته کاری منشا خیر برای ورزش شده باشد.

وی ادامه داد: ورزش در این دوران ابزاری برای موفقیت در عرصه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی محسوب می شود و با توجه به اینکه سجادی را می شناسم و با وجود ورزشی بودنش تصورم این است که او در مجلس دچار چالش خواهد شد. البته امیدوارم در نهایت با انتخاب وزیر، ورزش از بلاتکلیفی خارج شود.

قائم مقام پیشین سازمان تربیت بدنی تصریح کرد: بحث بلاتکلیفی به معنای انتخاب عجولانه نیست و چه خوب است دولت فعلی و حتی دولت های آینده انتخاب وزیر ورزش را در اولویت خود قرار دهند چراکه ورزش در تربیت نیروی انسانی مفید در عرصه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تاثیرگذار است.

واعظ آشتیانی خاطرنشان کرد: مجلس نه با تصمیمی احساسی بلکه با ارزیابی و بررسی که از حقوق مجلس است در این باره تصمیم خواهد گرفت و به همین دلیل احتمال می دهم سجادی در مجلس به چالش برخورد کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات