نمی گویم نیوکاسل شایسته پیروزی بود اما؛

سرمربی چلسی بر این باور است که با فرستادن ۱۱ بازیکن اشتباه به زمین کاری کرده که تیمش سزاوار شکست باشد.

به گزارش افکارنیوز ، چلسی هفته دهم لیگ برتر انگلیس را با نتیجه دو بر صفر در زمین نیوکاسل باخت.

یوان گوفران ۶۸ و لویچ رمی ۸۹ برای کلاغ ها گل زدند تا دومین شکست تیم ژوزه مورینیو در این فصل رقم بخورد. این نتیجه موجب نشد تا چلسی رتبه دوم خود را از دست بدهد. این تیم هنوز هم با ۲۰ امتیاز و به دلیل شکست لیورپول مقابل آرسنال رتبه دوم خود را حفظ کرده است. از سوی دیگر نیوکاسل با ۱۴ امتیاز خود را به رتبه نهم رساند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که چلسی نیمه نخست را خیلی خوب سپری کرد. جان تری توپ را به تیر دروازه حریف کوبید و یک توپ نیز از روی خط دروازه برگشت داده شد اما طلسم نتیجه های ضعیف مورینیو در سنت جیمز پارک بار دیگر ادامه یافت. این مربی پرتغالی از چهار حضور خود در شمال انگلیس تنها دو امتیاز با خود به لندن برده است.

مورینیو در مورد این دیدار گفت: چه با توپ و چه در حرکت های بدون توپ خیلی بد بودیم. زمانی که توپ را در اختیار داشتیم نتوانستیم به اندازه ای که لازم است در حمله ها عملکرد خوبی داشته باشیم. سزاوار شکست خوردن بودیم. نمی توانم بگویم نیوکاسل شایسته پیروزی در این دیدار بود اما بدون شک ما سزاوار شکست بودیم. فکر می کنم تمامی ۱۱ بازیکنی که در ترکیب تیم قرار داده بودم اشتباه بود. البته می دانم در حال اغراق کردن هستم اما این حس را در هر دیداری که شکست می خورم دارم. ۴۵ دقیقه مقابل نیوکاسل درست مانند یک دیدار دوستانه رفتار کردیم. نخستین حرکتی که انجام دادیم زمانی بود که آنها گل نخست خود را به ما زدند.

شکست چلسی در حالی رقم خورد که این تیم نیمه نخست را خیلی خوب بازی کرد.

مورینیو در این خصوص به BT Sport گفت: نمایش بدی در نیمه نخست نداشتیم. فضای زیادی در اختیارمان بود اما هوشمندانه عمل نکردیم. احساس می کنم در دفاع خوب بودیم اما تصور می کنم این دیدار به شکلی بود که ما منتظر گلزنی آنها بودیم و آنها نیز منتظر بودند ما گل بزنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات