پایان رویای رویانیان برای قرمزها

امتیاز این شبکه متعلق به بابک زنجانی مولتی میلیاردر جنجالی ایران است که اخیرا با رویانیان مراودات نزدیک پیدا کرده و به پیشنهاد مدیرعامل سرخ ها این شبکه را خریداری و به نام پرسپولیس راه اندازی کرد.

گروه ورزشی - به نظر می رسد که شبکه جهانی پرسپولیس برای همیشه تعطیل شده است. شبکه ای که افتتاح آن با سر و صدای فراوان و تبلیغات زیاد از سوی رویانیان همراه بود اما به نظر می رسد که عمرش خیلی کوتاه بوده. در شرایطی که نزدیک به یک ماه از قطع ناگهانی برنامه های شبکه جهانی پرسپولیس می گذرد، به رغم وعده های برخی مسوولان در مورد بازگشت این شبکه روی ایر هنوز این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش افکارنیوز؛ در همین حال طی چند روز اخیر فرکانس شبکه جهانی پرسپولیس رسما به یک کانال فارسی زبان دیگر واگذار شد تا لوگوی این شبکه به نام «پنج» روی صفحه گیرنده ها به نمایش دربیاید. با این تحول، احتمال از سرگیری دوباره پخش برنامه های شبکه پرسپولیس در ماهواره هات برد به شکل چشمگیری کاهش پیدا کرد.

درباره تعطیلی این شبکه شایعات فراوانی شنیده می شود. بنابر اخبار موثق از منابع آگاه امتیاز این شبکه متعلق به بابک زنجانی مولتی میلیاردر جنجالی ایران است که اخیرا با رویانیان مراودات نزدیک پیدا کرده و به پیشنهاد مدیرعامل سرخ ها این شبکه را خریداری و به نام پرسپولیس راه اندازی کرد اما در نهایت با توجه به مشکلات موجود و عدم حمایت از سوی باشگاه فعلا امتیاز آن را به یک شبکه خارجی اجاره داده است!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات