مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت های عباس ترابیان درخصوص ماموریت کی روش در برزیل گفت: این حرف ها دردی از فوتبال ایران دوا نمی کند. فدراسیون این وظیفه را به کی روش محول کرده و ترابیان از آن بی اطلاع بوده است.

به گزارش افکارنیوز ، امیرحسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت های عباس ترابیان – دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال – مبنی بر اینکه کارلوس کی روش نباید برای ارزیابی و انتخاب محل اردوی تیم ملی به برزیل می رفت، چون این مساله در حیطه وظایف او نبوده، گفت: گویا آقای ترابیان از مسائل کلان فدراسیون فوتبال بی اطلاع بوده اند که چنین حرفی را زده اند.

وی ادامه داد: در بعد بین المللی و مسائل مربوط به فیفا و AFC، تمام ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی اردوهای مختلف خود را با نظر سرمربی تیم شان و خواسته های او انتخاب می کنند. به همین دلیل فدراسیون وظیفه ارزیابی کمپ های موجود در برزیل و انتخاب اردوی تیم ملی را به کی روش محول کرد.

حسینی همچنین گفت: این حرف ها دردی از فوتبال ایران دوا نمی کند. امیدوارم آقای ترابیان هم مانند سایر ارکان فدراسیون فوتبال، مصاحبه ها و اظهارنظرهایشان را با فدراسیون و روابط عمومی هماهنگ کنند تا تداخل کاری و موضوعی پیش نیاید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات