رحمانی؛

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان از تصمیم قطعی خود برای جدایی از فولاد خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، بختیار رحمانی در خصوص صحبت هایش پس از بازی گسترش فولاد اظهار داشت: «زمانی که بعد از بازی با گسترش فولاد گفتم که می خواهم از فولاد بروم، اصلا عصبی نبودم و علت این گفته من به خاطر تعویضم نبود، هر چند که در این دیدار یکی از بهترین بازی هایم را انجام دادم. »


وی دلیل جدایی اش را توهین هواداران تیم پس از بازی با گسترش فولاد عنوان کرد و گفت: «به نظرم واقعا هواداران نسبت به من و سایر بازیکنان کم لطفی می کنند و توهین آن ها به ما درست نبود و به همین دلیل قصد جدایی از فولاد را دارم. البته یک سال دیگر هم به من و یکی دیگر از بازیکنان در ورزشگاه توهین شده بود. »


رحمانی افزود: «من به فکر جدایی از فولاد بودم و ابتدای فصل هم به خاطر خیلی ها که در راس آن حسین فرکی است، قرارداد سفید با باشگاه امضا کردم ولی اکنون یکسری نامهربانی ها از برخی هواداران و برخی دیگر می بینم و به همین دلیل تصمیم به رفتن دارم. »


وی بیان کرد: «تصمیم من برای جدایی کاملا جدی است و قصد دارم فردا مدیر برنامه هایم را به باشگاه بفرستم تا با مسوولان باشگاه صحبت کند. من هر چه دارم از هواداران فولاد است و خیلی از آن ها من را حمایت کردند اما نمی دانم در بازی با گسترش فولاد داستان از چه قرار بود که برخی از آن ها به من توهین کردند. »


کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان کرد: «به هر حال این توهین ها درست نیست، چرا که تیم ما صدر جدول است و برای چه آن ها باید به ما توهین کنند؟ ما در این تیم زحمت می کشیم و تیم مان هم عملکرد خوبی داشته است. معتقدم در این میان باید یک نفر خود را فدا کند تا دیگر این مسایل پیش نیاید و برای همین است که من اکنون در فکر جدایی از فولاد هستم. »


وی گفت: «اگر فولاد رضایت نامه ام را بدهد، به تیم دیگری خواهم رفت. از چند تیم لیگ برتری و همچنین چند تیم خارجی پیشنهاد دارم ولی هنوز روی هیچ گزینه ای فکر نکرده ام. »


رحمانی عنوان کرد: «من سن و سال کمی دارم و دیگر نمی توانم این همه فشار را تحمل کنم. اکنون از شرایط به وجود آمده بسیار ناراحت هستم و باز هم می گویم این ناراحتی ام اصلا به خاطر تعویضم نبود و فرکی به خوبی من را می شناسد. من صد درصد به خاطر توهین هواداران تصمیم به جدایی گرفته ام. »


وی خاطرنشان کرد: «من از خیلی چیزها گذشتم و در فولاد ماندم و همین کاپیتان بودنم، باعث شد فشار زیادی را تحمل کنم. من با هیچ کسی مشکل ندارم ولی می خواهم از این تیم بروم تا خیال برخی ها راحت شود. به نظرم دیگر شرایط برای ماندنم در فولاد خوب نیست و امیدوارم فولاد بدون من هم موفق باشد. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات