دایی لیست مازاد ارائه نداد:

مارکو دیگر میلی به ماندن ندارد چرا که معتقد است این نیمکت نشینی ها او را از فرم مطلوب دور کرده و شانس های او برای فصل بعد را هم خواهد سوزاند.

گروه ورزشی - با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات نیم فصل علی دایی سرمربی پرسپولیس به شدت به دنبال تقویت تیم خود است و از چند هفته پیش اسامی نفرات مورد درخواست خود را به باشگاه ارائه داد تا برای جذب آن ها اقدام شود. نکته جالب اینکه دایی لیستی را به عنوان لیست مازاد به باشگاه ارائه نداده و معتقد است برای نیم فصل دوم که بازی ها فشرده تر و حساستر می شود، به همه این بازیکنان نیاز دارد.

به گزارش افکارنیوز؛
با این وجود برخی از بازیکنان عمدتا نیمکت نشین پرسپولیس که در نیم فصل نخست کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی را یافته اند، خواستار جدایی از پرسپولیس هستند که در راس همه جدایی طلبان مارکو سپانوویچ هافبک کروات این تیم دیده می شود.

سپانوویچ که در ابتدای فصل با تبلیغات فراوانی به پرسپولیس پیوست اما در عمل به اندازه ای بی کیفیت بود که دایی تنها یک نیمه در بازی برابر نفت در هفته پنجم به او فرصت بازی داد و به اندازه ای بد و ضعیف کار کرد که دیگر رنگ بازی را ندید.

از همین رو سپانوویچ که از شرایطش در پرسپولیس به شدت ناراضی است، از چند هفته قبل درخواست جدایی داده و از مسئولان باشگاه درخواست کرده که به هر ترتیبی که شده اجازه دهند که او در نیم فصل پرسپولیس را ترک کند. مارکو دیگر میلی به ماندن ندارد چرا که معتقد است این نیمکت نشینی ها او را از فرم مطلوب دور کرده و شانس های او برای فصل بعد را هم خواهد سوزاند. جالب اینکه ظاهرا دایی نیز با جدایی او تلویحا موافقت کرده و این خرید صددرصد ناموفق پرسپولیس در نیم فصل دوم همراه پرسپولیس نخواهد بود تا شماره ۸ پرسپولیس، شماره محبوب هواداران فعلا تا پایان فصل بایگانی شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات