همایش بین المللی علم و فوتبال در حالی صبح چهارشنبه به طور غیر رسمی آغاز شد که اقدام ایرانی ها در شروع با تاخیر مراسم ها این بار هم ترک نشد و در حالی که مهمان خارجی به موقع بر روی صندلی های خود نشسته بودند، میزبانان همچنان در حال رفت و آمد بودند!

به گزارش افکارنیوز ، نخستین همایش بین المللی علم و فوتبال از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه در محل سالن همایش های سازمان صدا و سیما در حالی آغاز شد که قرار است مراسم افتتاحیه این همایش ساعت ۱۷: ۳۰ امروز با حضور سپ بلاتر برگزار شود. با این حال آغاز این مراسم با حاشیه هایی همراه بود که می خوانید:

* ترافیک سنگینی مقابل در ورودی سازمان صداوسیما تشکیل شده بود که بخش عمده آن به خاطر کموبد پارکینگ و تدبیر نکردن برای این مشکل بود.

* مهمانان خارجی این مراسم ساعت ۱۰ روی صندلی های خود مستقر شده بودند اما برخی میزبانان که باید نظم را سرلوحه کار خود قرار می دادند هنوز در حال رفت و آمد و تردد بودند تا بازهم سنت دیرینه شروع با تاخیر مراسم ها اجرا شود!

* همایش علم و فوتبال با سخنرانی بورا میلوتینوویچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال قطر در مورد مربیان موفق آغاز شد.

* کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه دستیارانش در این مراسم حضور داشتند.

* مسئولان فدراسیون فوتبال که بامداد امروز چهارشنبه به استقبال سپ بلاتر رفته بودند در شروع همایش غایب بودند.

* اعضای تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان ایران نیز در محل برگزاری همایش حضور داشتند.

* به هنگام سخنرانی بورا میلوتینوویچ، بیژن ذوالفقارنسب و امیر حاج رضایی کنار وی نشسته بودند.

* مترجمی که برای این مراسم در نظر گرفته شده بود خیلی به اصطلاحات فوتبالی آشنایی نداشت و در برخی موارد نمی توانست منظور بورا را خوب منتقل کند.

* میلوتینوویچ در بخشی از صحبت هایش به حسین کعبی اشاره کرد و گفت که او شاگردش بوده. بورا همچنین خاطره ای از سیموئز مربی تیم ملی فوتبال ایران تعریف کرد و گفت زمانی که سیموئز بازی می کرد من از او می ترسیدم!

* بورا همچنین در حین صحبت هایش کی روش را به صندلی جول دعوت کرد و به تعریف از او پرداخت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات