تقی پور انسان دوست داشتنی است

مدافع تیم استقلال گفت: امیدوارم بازی روز جمعه استقلال و تراکتورسازی سرشار از زیبایی های ناب فوتبال باشد.

به گزارش افکارنیوز ، امیرحسین صادقی در وب سایت شخصی خود با اشاره به بازی روز جمعه استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز نوشت: همیشه گفته ام صحبت از تبریز که می شود یاد خاطراتی می افتم که در یک سال حضورم در تراکتورسازی سپری شد. استقبال خوبی که از سوی هواداران در روز اول حضورم انجام گرفت و البته مهم تر از آن، روزی که می خواستم از تراکتورسازی جدا شوم و دوباره همان برخوردهای محبت آمیز تکرار شد.

وی ادامه داد: تبریز را دوست و به مردمش علاقه دارم. هرگز ماه های حضورم در تراکتورسازی را فراموش نمی کنم. ماه هایی که به شادی کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر هم در پایان فصل منتهی شد. امیدوارم بازی روز جمعه استقلال و تراکتورسازی سرشار از زیبایی های ناب فوتبال باشد.

مدافع استقلال تصریح کرد: بحث دیگری که این روزها ذهنم را به خودش مشغول کرده، خبری است که درباره ابراهیم تقی پور، همبازی قدیمی و عزیزم شنیدم. از ابراهیم در زمان دکتر بیژن ذوالفقارنسب در تیم ملی «ب» شناخت بیشتری پیدا کردم. او حقیقتا انسان دوست داشتنی است و صداقت نکته بارز شخصیتی اش محسوب می شود.

صادقی در پایان گفت: مطمئن هستم به حق صاحب این روزها، ابراهیم مثل زمانی که خیلی بالاتر از مهاجمان حریف توپ ها را می زد، این بار هم سرش را بالاتر از هر بیماری و عارضه ای به آسمان می ساید و دوباره کنار ما خواهد بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات