سرمربی و بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز پس از اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و جریمه و محرومیتش از سوی این کمیته گفت: من هم فحش خوردم، هم محرومم کردند و هم جریمه شدم؛ واقعا در این رای مظلوم واقع شدم.

به گزارش افکارنیوز ، سرمربی و بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز پس از اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و جریمه و محرومیتش از سوی این کمیته گفت: من هم فحش خوردم، هم محرومم کردند و هم جریمه شدم؛ واقعا در این رای مظلوم واقع شدم.

وحید شمسایی در خصوص اعلام رای کمیته انضباطی و محرومیت و جریمه نقدی اش، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: واقعا برای خودم متاسفم! الان می توانم به عنوان فردی که در این رای آسیب دیده، از خودم دفاع کنم. به نظرم در این رای مظلوم واقع شدم چون در دیدار با میثاق تهران فحش شنیدم و حالا هم کمیته انضباطی مرا جریمه نقدی و محروم کرده است.

وی افزود: این عاقبت بازیکنی است که ۱۳ سال لباس مقدس تیم ملی کشورش را به تن کرده است. من تابع نظر کمیته انضباطی هستم ولی این درست نیست که هم فحش بشنوم و هم محروم شوم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری خاطرنشان کرد: جالب است تماشاگران تیم میثاق داخل زمین هم ریختند ولی کمیته انضباطی این تیم را فقط یک جلسه محروم کرد. خب، من هم انسانم و از جنس گوشت و استخوان. جنس من تیرچه و بلوک نیست که از شنیدن فحش ناموسی ناراحت نشوم و واکنش نشان ندهم!

وی با بیان اینکه در ۱۳ سال گذشته فقط در یکی، دو سالن مورد اهانت قرار گرفته بوده است، تاکید کرد: یک شخصی که سال گذشته هم در تیم گیتی پسند حضور داشت در جریان بازی با میثاق از کنار زمین بیش از ۳۰ یا ۴۰ بار خطاب به من می گفت که" می کُشمت" ! من هم دوست نداشتم به سرنوشت روح الله داداشی دچار شوم! این فرد ثانیه ای به من فحش ناموس می داد. به همین خاطر در یکی، دو صحنه از کوره در رفتم.

شمسایی با تاکید مجدد بر اینکه در حکم کمیته انضباطی مظلوم واقع شده، گفت: شاید به خاطر نتایجی که امسال با دبیری تبریز کسب کرده ام، برای بعضی ها خطرساز شدیم ولی باور کنید نه آمده ام که جای کسی را در فوتسال بگیرم و نه به جایی وصل هستم. هرچند تیم دبیری بازیکنان بزرگی دارد و از محرومیتم بیمی نیست ولی با این حکم کمر تیم دبیری را که در صدر جدول قرار دارد، شکستند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات