صادقیان؛

هافبک تکنیکی پرسپولیس گفت: «قاسم و محسن دو بازیکن فوق العاده لیگ ایران هستند که امیدوارم بتوانند به پرسپولیس بیایند و در اینجا هم موفق باشند. »

به گزارش افکارنیوز ، در همین مدت نه چندان طولانی پیام صادقیان تبدیل به یکی از مهره های کلیدی پرسپولیس شده است. بازیکن ریز نقش و تکنیکی که خیلی زود خودش را در ترکیب اصلی دایی جا کرد و حال هواداران در هر بازی منتظر حرکات نمایشی پیام هستند. این بازیکن خیلی زود دوران مصدومیت را پشت سرگذاشت و حالا به بازی با استقلال خوزستان فکر می کند.

* با مصدومیت چکار می کنی؟

- کدام مصدومیت؟ ! اتفاقا حالم خیلی خوب است. تمرینات گروهی خودم را شروع کردم و اگر کادر فنی صلاح بداند انشااله مقابل استقلال خوزستان به میدان می روم.

* پس کاملا آماده ای؟

- بله، خدا را شکر. هواداران نگران نباشند.

* برای تماشای بازی با الوند به استادیوم رفته بودی؟

- خیر، من بازی را در خانه تماشا کردم. از اینکه تماشاگران اندکی برای دیدن این بازی به استادیوم رفته بودند واقعا متاثر شدم. پرسپولیس یکی از پرطرفدارترین تیم هاست و برایم جای تعجب بود که چرا تماشاگران به ورزشگاه نیامدند آنها از این به بعد تیم محبوبشان را تنها نگذارند.

* بیشتر از تلویزیون بازی را تماشا می کنی دچار استرس می شوی یا وقتی بازی می کنی؟

- وا… من در داخل زمین هیچ استرسی ندارم اما وقتی از بیرون بازی را تماشا می کردم خیلی حرص می خوردم تا اینکه وقتی پرسپولیس گل زد ریلکس و آرام شدم.

* این روزها بازیکنان پرسپولیس به خاطر مطالباتشان بسیار ناراحتند، اوضاع تو چطور است؟

- متاسفانه همانطور که خودتان هم گفتید پرسپولیس در این چند وقت دچار مشکلاتی شده است هر چند بعضی بازیکنان در این یکی دو روز مبلغی گرفتند اما قطعا در نیم فصل با دریافت مبلغ قراردادهایشان مشکلات حل خواهد شد.

* فکر می کنی این رفتارها با نیلسون جالب بود؟

- مگر چه رفتاری با او کردند؟

* همین که به یک بازیکن خارجی گفتند پول نداریم، نمی توانی از ایران برو اصلا کار قشنگی نیست؟

- در جریان این داستان نیستم و نمی دانم چه حرف هایی بین طرفین رد و بدل شده است. اما تا آنجا که می دانم نیلسون با مسئولین باشگاه آشتی کرده و مشکلات حل شده. انشاءاله دیگر شاهد چنین مشکلات و تنش هایی در پرسپولیس نباشیم.

* می دانستی هم تیمی های سابقت یعنی حدادی فر و مسلمان هم در راه پرسپولیس هستند؟

- مسلما هر دو نفر به درد پرسپولیس می خورند. قاسم و محسن دو بازیکن فوق العاده لیگ ایران هستند که امیدوارم بتوانند به پرسپولیس بیایند و در اینجا هم موفق باشند.

* راستی از تیم امید چه خبر؟

- در جریان برنامه تیم امید نیستم. من عاشق تیم امیدم اما آنها خیلی نسبت به بنده لطف داشتند!

* چرا؟

- درست لحظه آخر و روزیکه می خواستیم به عمان برویم اعلام کردند ویزایم مشکل دارد. می توانستند همان روز اول مرداد در جریان مشکل ویزایم بگذارند تا حل کنم. مشکل خروجی و مالیاتی نداشتم و فقط ویزایم ایراد داشت که ای کاش از اولین روز مرا در جریان می گذاشتند.

* راستی شنیدی هواداران پرسپولیس در بازی با الوند علیه مجیدی شعار دادند؟

- به شخصه می گویم این کار هواداران اصلا خوب نبود. هر چند هواداران پرسپولیس، استقلال با یکدیگر کری دارند طرفداران دو تیم در این دیدار کری همیشگی را آغاز کردند که جالب نبود. این عزیزان باید به بعضی از فوتبالیست ها و اسطوره های تیم رقیب یعنی بازیکنان محبوب استقلال و پرسپولیس ارزش قائل شوند و احترام بگذارند به خصوص آقا فرهاد که زحمات فراوانی را در فوتبال ملی ایران و استقلال کشیده است. من واقعا به مجیدی افتخار می کنم که در اوج آمادگی خداحافظی کرد.

* تو یکی از معدود پرسپولیسی هایی بودی که از خداحافظی مجیدی ناراحت شدی؟

- قطعا هر کسی از دیدن آن صحنه ها ناراحت می شد. هیچ فوتبالیستی در این برهه و اوج آمادگی از فوتبال خداحافظی نمی کند باید از مجیدی به نحو احسن تقدیر شود. انشاءاله موفق باشد.

* بعضی از بازیکنان استقلال گفتند شاهنامه آخرش خوش است و ما امسال قهرمان لیگ هستیم؟

- به قول خودشان شاهنامه آخرش خوش است. فعلا که ما آن بالاییم و آب و هوا خیلی خوب است. امیدوارم آن پائین به آنها خوش بگذرد. به ما که خیلی خوش می گذرد.

* پس برای قهرمانی امسال خیلی خوشبینی؟

- صددرصد. ما با سختی و زجر زیاد و تحمل فشار فراوانی به صدر رسیدیم. اطمینان داشته باشید پایین نمی آییم و شک نکنید خودمان را در صدر حفظ می کنیم.

* استقلال خوزستان را می برید؟

- فکر ما در این بازی و دیدارهای بعدی فقط پیروزی است. خود من بعد از سپری کردن دوران نقاهت و استراحت کافی بدنم کاملا سر حال شده و منتظر رسیدن روز چهارشنبه هستم. می خواهیم با ارائه یک بازی فوق العاده هواداران را راضی و خوشحال کنیم.

* قول یک گل زیبا را به هواداران می دهی؟

- بله، البته تمام تمرکزم روی پیروزی تیم است. اما در این بازی یا گل می زنم با پاس گل می دهم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات