رئیس کمیته استیناف رایی که علیه دایی صادرشده اما از سوی مقامات فدراسیون فوتبال رسانه ای نشده را تایید کرد. این خبر را هفته گذشته قدس آنلاین اعلام کرده بود…

به گزارش افکارنیوز ، هفته گذشته در خبری کوتاه این رسانه اعلام کرد که علی دایی با محرومیتی تازه مواجه شده اما این حکم در فدراسیون فوتبال مانده و اعلام نمی شود.

واکنش هایی به این خبر نشان داده شد و برخی براین باور بودند که این رسانه درحال حاشیه سازی برای سرمربی پرسپولیس است اما صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران این خبر را تایید کرده است و در گفت و گویی که با یکی از روزنامه های ورزشی داشته اعلام کرده حکم محرومیت علی دایی را در تاریخ۲۸/۷/۱۳۹۲ ابلاغ کرده اما این رای در فدراسیون فوتبال خاک می خورد.

گفته می شود نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران مانع انشار این این خبر شده و اجازه نمی دهد رایی که علیه دایی اعلام شده رسانه ای بشود.

این حکم به دلیل رفتاری که علی دایی طی ماه های اخیر داشته اعلام شده است. اما پرسش این است که چرا دبیرکل فدراسیون فوتبال مانع از رسانه ای شدن محرومیت علی دایی شده است؟ !

در همین راستاگمانه زنی هایی شده اما نزدیک ترین احتمال به واقعیت این است که حضور بلاتر در ایران سبب شده فدراسیون فوتبال از اعلام حکم علیه دایی خودداری کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات