ایران فوتبالی سطح بالا دارد

مربی نام آشنای صربستانی که با ۵ تیم حضور در جام جهانی را تجربه کرده است، گفت: صحبت های امروز کی روش نشان داد او خواستار حمایت و پشتیبانی مردم و فوتبال ایران است.

به گزارش افکارنیوز ، در پایان برنامه نشست صبح امروز (چهارشنبه) همایش علم و فوتبال پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شد.

میلوتینویچ در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم که صحبت های امروز کارلوس کی روش برای او چه پیامی داشت، گفت: کی روش مربی باهوش و باذکاوتی است و صحبت هایش نشان داد که باید از او پشتیبانی شود. او انتظار دارد که مانند جام جهانی ۹۰ و شرایط تیم کاستاریکا که همه ملت و فدراسیون از این تیم پشتیبانی می کردند اکنون در ایران نیز از او حمایت شود.

این مربی صربستانی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه مهم ترین پیام او در صحبت های امروزش برای مربیان ایرانی چه بوده است، تصریح کرد: اینکه برای ما همه چیز مهم است و هیچ چیز مهم نیست. پیگیری، مهم ترین موضوع است و اینکه بتوانیم برای رسیدن به اهداف مان تجربیات خود را افزایش دهیم.

وی در مورد دوستی اش با افشین قطبی به خبرنگار تسنیم گفت: او را نمی شناسم! بورا سپس لبخند زد و اظهار داشت: شوخی می کنم! قطبی یکی از بهترین دوستان من است و کمک های زیادی به من کرده است. او را می شناسم و با او در ارتباط هستم.

میلوتینویچ همچنین درباره اینکه ایران قبل از مشخص شدن گروهش تا چه اندازه بخت صعود از گروه خود در جام جهانی به حساب می آید، تاکید کرد: خیلی مهم است که تیم های حریف ایران را بشناسیم اما باور داشتن به این موضوع مهم تر است. در جام جهانی ۱۹۹۰ من همراه با کاستاریکا در گروه سختی با برزیل، اسکاتلند و سوئد قرار داشتم اما توانستیم با خواستن و اجرای تاکتیک های خوب به دور دوم صعود کنیم.

به گزارش تسنیم، میلوتینویچ در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره فوتبال ایران نیز گفت: ابتدا به کی روش که تیم ایران را به جام جهانی برده تبریک می گویم. ایران فوتبالی سطح بالا دارد و هم رده با کشورهایی چون کره و ژاپن است.

این مربی صربستانی ادامه داد: فوتبال در ایران بسیار پرطرفدار است و مردم نسبت به آن خیلی احساسی هستند.

وی درباره اینکه بارها پیشنهاد هدایت تیم ملی ایران را داشته و این اتفاق رخ نداده است، خاطرنشان کرد: این زندگی است و تاکنون سرنوشت بود که چنین اتفاقی رخ نداد.

وی در خصوص اینکه آیا بعد از جام جهانی امکان دارد به ایران بیاید، گفت: درباره امروز صحبت می کنم و نه آینده.

میلوتونویچ درباره ارتباطش با بلاژویچ گفت: او سنش بسیار بالا رفته البته گاهی در تماس هستم.

وی در پایان در مورد سفرهایش به ایران نیز گفت: من سفرهای زیادی به ایران داشته ام و تعداد آنها را به خاطر نمی آورم در مجموع مردم ایران مردمی دوست داشتنی هستند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات