در چهارمین روز مسابقات آزاد وزنه برداری قهرمانی معلولین آسیا، علی صادق زاده به مدال طلای دسته ۹۷ کیلوگرم دست یافت.

به گزارش افکارنیوز ، در ادامه رقابت های آزاد وزنه برداری معلولین قهرمانی آسیا و در چهارمین روز این مسابقات سامان رضی، نماینده ایران در دسته ۸۸ کیلوگرم به مصاف حریفان رفت که با مهار وزنه ۱۹۴ کیلوگرمی، به نشان نقره مسابقات بخش آسیا دست یافت. ورزشکاری از چین با ثبت رکورد ۲۰۰ کیلوگرم و نماینده کره با مهار وزنه ۱۹۳ کیلوگرمی به ترتیب اول و سوم شدند.

در رده بندی بخش آزاد این دسته نیز نماینده مصر با ۲۲۰ کیلوگرم اول شد. نماینده چین با ۲۰۰ کیلوگرم نایب قهرمان شد و وزنه برداری از نیجریه با رکورد ۱۹۹ کیلوگرم به عنوان سوم دست یافت.

علی صادق زاده، نماینده ایران در دسته ۹۷ کیلوگرم نیز با مهار وزنه ۲۲۴ کیلوگرمی، نشان طلای آسیا را بر گردن آویخت. پس از او نماینده امارات با رکورد ۲۲۳ کیلوگرم در جایگاه دوم و وزنه بردار چینی با رکورد ۲۱۱ کیلوگرم در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش رقابت های آزاد نیز نماینده نیجریه با رکورد ۲۲۸ کیلوگرم به نشان طلا دست یافت، علی صادق زاده با رکورد ۲۲۴، نشان نقره را از آن خود کرد و وزنه بردار امارات با ۲۲۳ به عنوان سوم رسید.

بدین ترتیب در پایان چهارمین روز رقابت ها، وزنه برداران جانباز و معلول ایرانی موفق به کسب ۴ مدال طلا، ۵ نقره و ۲ برنز شدند.

امروز و در آخرین روز مسابقات، دو نماینده سنگین وزن ایران، محمد رضائیان در دسته ۱۰۷ کیلوگرم و منصور پورمیرزایی در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم با حریفان خود روبرو می شوند.

مسابقات آزاد وزنه برداری قهرمانی معلولین آسیا، در دو بخش آسیا و آزاد برگزار می شود و توزیع مدال به صورت جداگانه برای هر دو بخش انجام می شود؛ در بخش آزاد وزنه بردارانی از سایر قاره ها نیز حضور دارند.

این رقابت ها تا ۱۶ آبان ماه با حضور نمایندگانی از اندونزی، چین تایپه، ایتالیا، گابن، قزاقستان، هلند، نیجریه، عمان، گینه، اوکراین، انگلستان، ونزوئلا، مغولستان، مراکش، مصر، نپال، ایران، مالزی، هند، امارات، عراق، لیبی، اردن، مکزیک، چین، ویتنام، استرالیا، قرقیزستان و ژاپن در جریان است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات