مراسم افتتاح فستیوال مدارس فوتبال با حضور رئیس فیفا در شرایطی برگزار شد که در برخی دقایقی بی نظمی و بی برنامگی باعث فراموش شدن چهره های مطرح از جمله رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.

به گزارش افکارنیوز ، سپ بلاتر پیش از ظهر امروز پنجشنبه با حضور در کمپ تیم های ملی فوتبال ایران فستیوال مدارس فوتبال را افتتاح کرد و پس از آن با کودکان و نونهالانی که در این مراسم حضور داشتند عکس یادگاری گرفت و با حضور در سالن فوتسال، با اعضای تیم ملی فوتسال بانوان نیز عکس یادگاری گرفت.

بی نظمی در برخی دقایقی این مراسم به قدری بود که هنگام ورود بلاتر به سالن فوتسال، اعضای هیات رئیسه فیفا که همراه بلاتر بودند به علت شلوغی مقابل در نتوانستند وارد شوند و پشت در ماندند. ضمن اینکه شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم که حضورش تحت تاثیر حضور بلاتر قرار گرفته مورد کم توجهی قرار گرفت و در نهایت با سختی فراوان وارد سالن شد.

برخی خبرنگاران برای ورود به سالن هایی که بلاتر حضور داشت با مشکل مواجه شدند و یکی از عکاسان با ماموران حراست درگیری لفظی پیدا کرد. دقایق پایانی این مراسم با بی نظمی و بی برنامگی خاصی پیگیری شد و با حضور همه حاضران در کمپ به زمین چمن وضعیت آشفته ای ایجاد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات