اردوی ۶ روزه تراکتورسازی در امارات

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: امیدوارم با شکست استقلال قهرمان نیم فصل شویم.

به گزارش افکارنیوز ، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال تهران اظهار کرد: بازیکنان تیم تراکتورسازی با انجام تمرینات منظم در شرایط خوبی قرار داشته و با روحیه خوب و انگیزه بالا به مصاف استقلال می روند و امیدواریم با پیروزی در این بازی به قهرمانی نیم فصل دست یابیم.

وی به اهمیت حضور تماشاگران و پر شدن ورزشگاه در بازی فردا اشاره کرد و ابراز داشت: از تماشاگران تیم تراکتورسازی می خواهم فقط به تشویق تیم خود پرداخته و با تیم حریف کاری نداشته باشند و ما نیز نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا هواداران تیم را خشنود روانه خانه هایشان سازیم.

معدل تراکتور ۶۲ درصد است

جلالی با تاکید بر اینکه در ارزشیابی های صورت گرفته معدل کیفی تیم تراکتورسازی ۶۲ درصد است، عنوان کرد: در بازی مقابل استقلال سعی به ارائه بازی منطقی و پرهیز از نمایش احساسی خواهیم داشت و تلاش می کنیم که به صورت معقولانه به مصاف تیم استقلال برویم.

سرمربی تراکتورسازی درباره برنامه های این تیم در نیم فصل گفت: تمرینات تیم تا روز چهارشنبه تعطیل است و بعد از آن اردوی ۶ روزه در امارات برگزار کرده و دو بازی تدارکاتی نیز انجام خواهیم داد تا با آمادگی کامل به مصاف تیم پرسپولیس برویم.

جلالی ابراز امیدواری کرد؛ در نقل و انتقالات نیم فصل بتواند سه بازیکن جدید را جذب تیمش کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات