بازیکن آندرلشت:

زلاتان به من گفت که سبیل ترسناکی دارم. من هم به او گفتم که او باید فکری به حال دماغ خودش بکند

به گزارش افکارنیوز ، طبق گفته ساشا کلیستان، بازیکن آندرلشت، زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه پاری سن ژرمن در جریان مصاف این دو تیم در مورد سبیل او اظهارنظر کرده.

او در گفتگو با یکی از روزنامه های بلژیکی گفت: «زلاتان به من گفت که سبیل ترسناکی دارم. من هم به او گفتم که او باید فکری به حال دماغ خودش بکند. » ساشا کلیستان در تشریح این ماجرا گفت: «بعد از یک دوئل کاملا طبیعی، ایبرا به سمت من حرکت کرد و مرا تحریک کرد و شروع به شوخی کردن درمورد سبیلم نمود و گفت: «سبیلت واقعا ترسناک است. » و من هم به او گفتم که فکری به حال بینی اش کند. »

البته این تنها کار عجیب ایبرا دراین بازی نبود و لوکا میلیویوویچ هم در صحبت هایی اعلام کرده که در جریان بازی و وقتی او بدون توپ بوده، ایبرا قصد زمین زدن او را داشته: «وقتی توپ از من دور بود، ایبرا تلاش می کرد مرا بگیرد. » اولیور دشاچ هم با اشاره به بازی رفت دو تیم گفت: «من در بازی برگشت نمی خواستم او را عصبانی کنم تا دوباره ۴ دیگر به ما بزند. من احترام زیادی برای او قائلم. »

این اولین باری نیست که ایبراهیموویچ چنین برخوردهایی با بازیکنان حریف دارد. در اکتبر سال گذشته بود که بنیامینسن کاپیتان تیم ملی جزایر فارو، او را «خودخواه، کثیف و بچه» خوانده بود. چرا که ایبرا بازیکنان این تیم را «یک گروه از ماهیگیران خبره» نامیده بود
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات