رئیس فراکسیون ورزش مجلس:

به گزارش افکارنیوز ، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ضمن ارزیابی مثبت از برنامه های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی ورزش وجوانان گفت که احتمالا وی از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت.

مقداد نجف نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، اظهار کرد: به اعتقاد من حوزه ورزش از حوزه های دیگر حساس تر است و این که مسئول مستقیمی بر سر این وزارتخانه وجود ندارد خسارتی برای آن محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به این که دو وزیر پیشنهاد قبلی برای تصدی وزارت ورزش وجوانان رای نیاوردند مجلس باید کمک کند که آقای سجادی رای اعتماد بگیرد تا امور ورزش کشور به سامان شود چرا که این خواست مردم و فعالان حوزه ورزش است و هر دو علاقمندند که این اتفاق هر چه سریعتر بیافتد.

نماینده مردم بابلسر در مجلس با اشاره به دیدار اعضای هیات رئیسه فراکسیون ورزش با نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تصریح کرد: آقای سجادی خوشبختانه رزومه خوبی از نظر ورزشی دارد و در حوزه های مختلف ورزش و جوانان مسئولیت داشته است لذا به اعتقاد من گزینه مناسبی است.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس ادامه داد: با توجه به برنامه های خوبی که آقای سجادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان ارائه کرده با به کارگیری یک تیم خوب می تواند دغدغه نمایندگان و مردم را در ارتباط با ورزش برطرف کند و به نظر می رسد مجلس به او رای اعتماد خواهد داد.

نجف نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به روزمه و سابقه خوب نصر الله سجادی در حوزه ورزش و موفقیت های وی نمایندگان برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به او رای اعتماد دهند.

به گزارش ایسنا، پیش از این سلطانی فر و صالحی امیری وزرای پیشنهادی حسن روحانی برای وزارتخانه ورزش و جوانان موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نشدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات