خانزاده؛

مدافع پرسپولیس می گوید قطعا از پرسپولیس جدا می شود. او می خواهد به تیمی برود که بازی کند و بار دیگر بتواند به تیم ملی دعوت شود.

به گزارش افکارنیوز ، محمدرضا خانزاده درباره آخرین وضعیت خود در این تیم، احتمال رفتنش به ذوب آهن، ارزیابی خود از عملکردش در نیم فصل نخست و آرزویش برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی صحبت کرد.


* باشگاه پرسپولیس اعلام کرده احتمال تبادل پنج بازیکن از این تیم با ذوب آهن وجود دارد و به نظر می رسد تو هم یکی از این بازیکنان باشی.
- چند هفته قبل که بحث رفتن من به ذوب آهن پیش آمده بود به گونه ای سوء تفاهم ایجاد شده بود. خود آذری با من صحبت کرد و گفت اصلا قضیه این طور نیست که ذوب آهن بخواهد مسلمان را بدهد و من و غریبی را به همراه ۵۰۰ میلیون و حق انتقال صادقیان بگیرد. قرار بر این بوده که فقط مسلمان و غریبی با هم عوض شوند و باشگاه ذوب آهن به طور جداگانه من را می خواهد. با توجه به این که آنها رابطه خوبی با باشگاه پرسپولیس دارند. صحبت هایی انجام شده، اما هنوز چیزی مشخص نیست.


* مثل این که از نفت تهران هم پیشنهاد داری.
- بله! نفت از ابتدای فصل به دنبال من بود. پیشنهادهای زیادی دارم و با توجه به این که سال جام جهانی است خودم صلاح دیدم که در نیم فصل از پرسپولیس جدا شوم. با این حال باشگاه راضی نمی شود که به هیچ تیمی غیر از ذوب آهن بروم. در این رابطه صحبتی با رویانیان و آذری داشتم، اما رفتنم به این تیم هنوز ۱۰۰ درصد نشده است.


* پس با این شرایط جدایی ات از پرسپولیس قطعی است؟
- بله! اما من از ته قلبم عاشق پرسپولیس هستم. سالی که به این تیم آمدم پیش بینی می کردم به خاطر حضور بازیکنانی که اسم و سابقه بسیار بزرگی دارند، در پرسپولیس محو شوم. اما با کمک خدا توانستم خودم را نشان دهم و به تیم ملی هم دعوت شوم. اگر هم از پرسپولیس بروم همیشه عاشق این تیم می مانم. اما هنوز معلوم نیست که به چه تیمی خواهم رفت. فقط می دانم می خواهم در نیم فصل دوم بازی کنم. پیشنهاد زیاد دارم و نفت تهران هم به باشگاه نامه زده است، اما مدیران باشگاه گفته اند که به تیم های بالای جدولی مثل سپاهان، تراکتورسازی، استقلال و نفت بازیکن نمی دهیم.


* فکر می کنی در نیم فصل دوم بتوانی دوباره خودت را به کی روش ثابت کنی؟
- سعی می کنم به تیمی بروم که در آن بازی کنم. همه تلاشم را می کنم و بعد از آن همه چیز به نظر کی روش بستگی دارد. واقعا رنج می برم از این که بازی نکنم. شاید باور نکنید، اما از نیمکت نشینی آنقدر ناراحت بودم که اگر همه دنیا را هم به من می دادند خوشحال نمی شدم.


* نظر دایی درباره رفتنت چیست؟
- همیشه گفته ام باز هم می گویم که فوتبالم را مدیون دایی هستم. درباره جدایی صحبت خاصی با او نکرده ام.


* در نیم فصلی که گذشت عملکرد خودت را چطور دیدی؟
- به هر حال تیم ما یکی از پر مهره ترین تیم های لیگ است. امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد و پرسپولیس قهرمان نیم فصل شود. هر چند این موضوع چندان جای خوشحالی ندارد، اما پرسپولیس امسال دو هدف بزرگ دارد که قهرمانی در هر دو جام است. من در نیم فصل سه بازی فیکس بودم. بازی مقابل فولاد، استقلال و بعد صبا در قم. در بازی با فولاد که خدا خواست و در همان ۱۰ دقیقه اول دو گل زدیم و کار را تمام کردیم، اما در بازی مقابل استقلال و صبا به نظر خودم خیلی خوب بودم. هیچ وقت در زندگی ام شب این قدر راحت نتوانسته بودم بخوابم. هیچ عذاب وجدانی نداشتم و خیالم از عملکردم راحت بود. بعد از داربی همه از من تعریف کردند و به نظر خودم یکی از بهترین بازی های زندگی ام را مقابل صبا انجام دادم. بعد از بازی با صبا هم از سید جلال حسینی بگیرید تا کادر فنی و سایر بازیکنان گفتند که خیلی خوب بودی. با این حال مهم این است که مردم چه می گویند. امیدوارم در ادامه فصل هم به هر تیمی که می روم همین قدر خوب باشم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات