هفته سیزدهم لالیگا

تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه خانگی اش شکستی سنگین را بر میهمان خود، رئال سوسیه داد تحمیل کرد.

به گزارش افکارنیوز ، در دومین شب از هفته سیزدهم رقابت های لالیگا از ساعت ۱۸: ۳۰ امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگوبرنابئو پذیرای رئال سوسیه داد بود.

شاگردان کارلو آنچلوتی که نمی خواستند از کورس قهرمانی جا بمانند موفق شدند در حضور ۷۵ هزار هوادار خودی با نتیجه ۵ بر یک مقابل رئال سوسیه داد به برتری رسیده و فاصله شان را با مدعیان کمتر کنند.

برای کهکشانی ها در این بازی کریستیانو رونالدو (۱۲،۲۶- پنالتی و ۷۶) ، کریم بنزما (۱۸) و سامی خدیرا (۳۶) گلزنی کردند تا رئال ۳۱ امتیازی شود و جایگاه سومی اش را استحکام ببخشد. رونالدو با این سه گل ۱۹ گله شد و جایگاه خود را در صدر جدول گلزنان مستحکم تر کرد.

در حال حاضر در جدول رده بندی رقابت های لالیگا بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی با ۳۴ امتیاز صدرنشین است و تیم های اتلتیکومادرید و رئال مادرید به ترتیب با ۳۳ و ۳۱ در رده های دوم و سوم قرار دارند. شایان ذکر است که بارسا و اتلتیکومادرید یک بازی کمتر انجام داده اند.

در ادامه این هفته از مسابقات لالیگا امشب (شنبه) ۲ دیدار دیگر برگزار می شود که در نخستین بازی ختافه پذیرای الچه است و در دیداری دیگر اتلتیک بیلبائو در زمین خود به مصاف لوانته می رود.

هفته سیزدهم لالیگا فردا (یکشنبه) با انجام دیدارهای زیر پیگیری می شود:

* سلتاویگو - رایووایکانو
* اسپانیول - سویا
* والنسیا - وایادولید
* ویارئال - اتلتیکومادرید
* رئال بتیس - بارسلونا
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات