مهاجم جدید تیم استقلال با هواداران تیم داماش خداحافظی کرد.

به گزارش افکارنیوز ، بوبکر کبه که هفته گذشته به عضویت آبی پوشان در آمد، در مسابقه داماش مقابل سورینت در جام حذفی با حضور در ورزشگاه شهید عضدی از طرفداران تیمش خداحافظی کرد.
وی در آخرین روز حضورش در رشت، خیلی دوست داشت پیش از ترک داماش با مردم این شهر و هواداران داماش سخن بگوید.

مهاجم جدید استقلال تهران با بیان اینکه داماش و رشت را هرگز فراموش نمی کنم، اظهار داشت: «مردم رشت خیلی خوب هستند و مرا همیشه مورد لطف خود قرار می دادند و الان جدایی از آنها نه تنها برای من بلکه برای جبراییل (پسرم) و همسرم نیز سخت است. »

بازیکن فرانسوی لیگ ایران با اشاره به اینکه وقتی به ایران آمد و با توجه به علاقه حمید درخشان به او و تمرینات مناسب در ترکیب تیم قرار گرفت، گفت: «با بازی های خوب و گلزنی توانستم به روزهای اوج برگردم اما مصدومیت ناخواسته و پس از آن اخراج درخشان از داماش سبب شد از شرایط بازی خارج شده و روزهای بد و ناامیدکننده ای را در فوتبال ایران بگذرانم. »

کبه بازی نکردن در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی سال گذشته داماش در مقابل پرسپولیس را از تلخ ترین خاطراتش در ایران عنوان و گفت: «این روز را فراموش نمی کنم. »

مهاجم جدید استقلال تهران با بیان اینکه، من مسلمانم و ایران را دوست دارم، گفت: «روزهای خوبی را در ایران و رشت گذراندم و از ماندن در ایران راضی هستم, فقط خدا می داند که من چقدر سختی کشیدم، خدا همه چیز را فراهم کرد تا من امروز باز هم در فوتبال باشم و به تیم بزرگ استقلال بروم و همه این ها را خدا خواست. »

کبه بین دو نیمه بازی داماش و راه آهن با شاخه های گل از هواداران داماش گیلان خداحافظی کرد که با ابراز احساسات هواداران داماش همراه بود. قرار است کبه روز یکشنبه به تهران بیاید و پس از تست پزشکی قراردادش را با استقلال به ثبت برساند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات