عزیزی خادم:

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با حمایت از علی کفاشیان می گوید من اختلافهای دامنه داری با او دارم اما کفاشیان را فردی نقدپذیر می دانم.

به گزارش افکارنیوز ، شهاب الدین عزیزی خادم درباره انتقاد علی کفاشیان از برنامه پنج شنبه قبل ورزش از نگاه دو و اینکه صداوسیما نظارتی بر این برنامه ندارد، اظهار کرد: کسی که در راس یک نهاد فعالیت می کند باید انتقادپذیر باشد. اگر انتقاد سازنده بود درصدد رفع مشکل بر می آید و اگر انتقاد فقط تخریبی بود آن را گوش می کند و قضاوت را به مردم می سپارد. کمتر کسی از اختلافات دامنه دار من و علی کفاشیان آگاهی دارد اما او را انسانی نقدپذیر می دانم اما آنچه در برنامه اخیر ورزش از نگاه دو اتفاق اتفاد در چارچوب اخلاق نبود.

وی افزود: باید انتقاد اخلاقی و حرفه ای باشد اما متاسفانه در برنامه اخیر ورزش از نگاه دو این اتفاق نیفتاد آن هم در شرایطی که تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و باید همه تلاش ما موفقیت تیم ملی باشد. این انتقادها در شرایطی مطرح شد که بسیاری از رسانه های معتبر بین المللی بازتاب خوبی از سفر بلاتر به ایران داشتند و آن اتفاقی که در این برنامه ساعتی پس از بازگشت بلاتر از ایران رقم خورد مثبت نبود.

عزیزی خادم با بیان اینکه باید به شخصیت و اعتبار افراد احترام گذاشت گفت: نباید در یک برنامه تلویویزنی به شخصیت و اعتبار کسی توهین شود. من با وجود اختلاف نظرهایی که با کفاشیان دارم اما به نظرم آن صحبت هایی که پنج شنبه شب مطرح شد اهانت آمیز بود و این پسندیده نیست.

وی با بیان اینکه به محتوای کار کفاشیان و گزارش مالی فدراسیون انتقاد دارم اظهار کرد: من در مجمع این انتقاد خود را مطرح کردم و اکنون نیز منتقد هستم اما کفاشیان چه در مجمع و چه در آن برنامه تلویزیونی پذیرفت که فدراسیون اشتباه کرده. ضمن اینکه ابهام در همه سازمان ها وجود دارد و اگر نقدی مطرح می شود باید سازنده باشد و با ادبیاتی محترمانه و اخلاقی مطرح شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات