مربی بدنساز پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: صحبت های محمود یاوری درباره مربیان بدنساز شک و شبهه ایجاد می کند.

به گزارش افکارنیوز ، نعیما خواجوی درباره اظهارات محمود یاوری گفته بود «اعتقاد من بر این است که با فاکتور گرفتن آقای صالح نیا، مربی بدنساز متخصص در کشورمان نداریم. آقای صالح نیا هم در کارش وارد است و هم سابقه موفقیت آمیزی داشته و از آن دسته مربیان است که توپ به پای او خورده است» ، گفت: برای یاوری متاسفم که این صحبت ها را انجام داده است. من دکترای علم تمرین هستم و مدرک مربیگری A آسیا را دارم و از سال ۷۶ کنار فوتبال به عنوان مدرس و بدنساز در تیم های مختلف حضور داشته ام.

وی افزود: ۳،۴ کلاس بدنسازی AFC و چندین کلاس داخلی در ایران برگزار شده که من به عنوان مدرس در این کلاس ها حضور داشتم. یاوری گفته ژن اروپایی ها با ما فرق دارد. مسلم است که همه افراد دنیا با یکدیگر تفاوت دارند اما همه از یک اصول پیروی می کنند. امکان ندارد مربی تیمی خارج از اصول کار کند. هر تیمی برای آماده سازی نیاز به مربی بدنساز دارد.

خواجوی عنوان کرد: یاوری چون در تیم های خود علاقه ای به حضور مربی بدنساز ندارد این صحبت ها را انجام داده است. صالح نیا استاد من بوده ولی چرا یاوری از او استفاده نمی کند؟ مگر او را بهترین خطاب نکرده بود؟
مربی بدنساز پیشین تیم استقلال بار دیگر با بیان اینکه برای یاوری متاسف است، گفت: صحبت های یاوری شک و شبهه ایجاد می کند. مسئله آماده سازی بر عهده شخصی است که به این کار اشراف دارد. باز هم تاکید می کنم یاوری چون از مربی بدنساز استفاده نمی کند، این صحبت ها را انجام داده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات