هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی مانند اکثر بازیکنان این تیم معتقد است که تراکتورسازان باید استقلال را در بازی روز جمعه شکست می دادند.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی کیانی ابتدا در خصوص تساوی تراکتورسازی مقابل استقلال گفت: به نظر من یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های لیگ را شاهد بودیم و تماشاگران از تماشای این مسابقه لذت بردند. به نظرم تراکتورسازی در این بازی خیلی بدشانس بود، ضمن اینکه در بدترین زمان ممکن گل خوردیم و همین موضوع باعث شد تا کارمان سخت شود. اگر در دقایق ابتدایی گل نمی خوردیم کارمان راحت تر بود.

کیانی ادامه داد: تراکتورسازی در مصاف با استقلال مستحق کسب ۳ امتیاز بود. تحت فشار قرار دادن استقلال که یکی از قوی ترین تیم های لیگ برتر است کار ساده ای نبود ولی ما در اکثر لحظات بازی روی دروازه این تیم حمله می کردیم. متاسفانه بدشانس بودیم و فرصت های ما تبدیل به گل نشد. آنها هم فقط یکی، دو موقعیت داشتند و بیشتر می خواستند ضربه ایستگاهی بزنند.

وی در مورد وقت تلف کردن بازیکنان استقلال که باعث اعتراض بعضی از بازیکنان تراکتورسازی شده است، خاطرنشان کرد: استقلال تیم بزرگی است که بازیکنان بزرگ و باتجربه ای دارد. به نظر من آنها در بعضی از لحظات بازی بی جهت خودشان را روی زمین می انداختند. از تیمی مانند استقلال بعید بود که دنبال وقت تلف کردن باشد. همانطور که گفتم ما خیلی خوب بازی کردیم و شرمنده هواداران شدیم که بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

کیانی در خصوص قضاوت سعید مظفری زاده و صحنه مشکوکی که در محوطه جریمه استقلال به وجود آمد نیز گفت: مظفری زاده یکی از داوران خوب ایران است که در مجموع قضاوت خوبی داشت. با این حال باید بگویم که من از صحنه درگیری کریمی و اکبرپور دور بودم و نمی توانم اظهارنظر قاطعی در این باره داشته باشم. نکته مهم اما این است که تیم ما مستحق کسب ۳ امتیاز بود و استقلال با خوش شانسی یک امتیاز گرفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات