لژیونر احساساتی که به تیم ملی دعوت نشده گفت: «در خیابان های مسکو گریه کردم! »

به گزارش افکارنیوز ، در کمتر از یک هفته، هم برای جوانان بازی کرد و هم در تمرین تیم ملی بزرگسالان حاضر شد. برای او تنها خستگی ماند تا با این توشه، راهی روسیه شود و برای روبین کازان بازی کند.

به این امید که بدرخشد و دوباره نامش را در لیست کی روش ببیند. سردار برای روبین بازی کرد، در کازان موفق بود اما وقتی کی روش، لیست خود را می نوشت یادی نکرد از این جوان ۱۸ ساله که در سرمای مسکو، دنبال انجام کارهایش برای سفر به ایران بود.

سردار آزمون به تیم ملی دعوت نشد، این دعوت نشدن اما باعث نشده که مثل جوان های دیگر، به تصمیم کی روش خرده بگیرد. از شدت ناراحتی گریه کرده و اشک ریخته اما اعتراض نه. او احترام می گذارد و امیدوار است به آینده. بیش از حد احساساتی است اما این احساسی بودن هم دلیلی نمی شود که چشم ببندد به آینده روشن خود.

برزیل را نشانه گرفته و می خواهد در جام جهانی بازی کند. این را خودش به ما می گوید و البته انگیزه اش. با سردار در روزی که خود را آماده بازی مقابل کراسنادار در لیگ روسیه می کرد همکلام شدیم. ماحصل این گفتگو پیش رویتان است.

* بعد از یک دوره دعوت به تیم ملی، این بار در لیست کارلوس کروش جایی نداشتی. چرا؟ دلیلش را می دانی؟

- دنبال دلیل نمی گردم و به تصمیم کروش احترام می گذارم. من هم مثل خیلی از بازیکنان فوتبال ایران آرزو داشتم در تیم ملی باشم و کنار سایر بچه ها اما قسمتم نشد. الان هم مشکلی ندارم، تلاشم را انجام می دهم تا دوباره و برای اردوهای بعد بتوانم نظر کروش را جلب کنم. این دعوت نشدن برای من درسی شد تا تمریناتم را که زیاد بود، زیادتر کنم تا بتوانم همراه تیم ملی به جام جهانی برزیل بروم.

* کجا بودی که از لیست تیم ملی باخبر شدی؟

- مسکو بودم و وقتی فهمیدم که در لیست نیستم گریه کردم. من خیلی احساسی هستم و به همین دلیل چند دقیقه ای در یکی از خیابان های مسکو اشک می ریختم. فقط به این دلیل که جایی بین بازیکنان تیم ملی نداشتم.

* خب چرا گریه کردی؟ فوتبال بالا و پایین دارد. این همه بازیکن به تیم ملی دعوت نمی شوند، آیا همه آنها گریه می کنند و اشک می ریزند؟

- نمی دانم ولی من خیلی خیلی احساسی هستم. طوری که اصلا باورتان نمی شود. می دانم فوتبال بالا و پایین دارد و یک روز بالا هستم و روز دیگر شاید پایین اما نتوانستم جلوی ناراحتی ام را بگیرم و به همین خاطر گریه کردم.

* ولی باید خودت را کنترل کنی…

- قبول دارم که باید خودم را کنترل کنم. بالاخره بازیکنانی که دعوت شدند خیلی خوب بودند و حقشان بود که پیراهن تیم ملی را بپوشند.

* شاید روی تو به عنوان بازیکن تیم های پایه حساب کرده اند که به تیم ملی بزرگسالان دعوت نشده ای…

- همیشه دوست دارم بازیکن بزرگسالان باشم. یعنی اینقدر خوب بازی کنم که فقط برای بازی در تیم ملی بزرگسالان روی من حساب کنند. البته نظر مسوولان را نمی دانم اما هر چه هست باز هم می گویم که به تصمیم کروش احترام می گذارم.

* وضعیت تو در روبین کازان چطور است؟

- وضعیتم عالی است. امروز در لیگ روسیه با کراسنادار بازی داریم و به احتمال فراوان، من هم در این بازی به میدان می روم. کراسنادار حریف قدرتمندی است اما امیدوارم که با کسب ۳ امتیاز بتوانیم رتبه خود را در جدول بهبود ببخشیم.

* در لیگ اروپا بازی نکردی، دلیلی داشت؟

- باشگاه ما قانونی دارد که بازیکنان زیر ۱۹ سال فقط می توانند در رقابت های مقدماتی لیگ اروپا بازی کنند و در صورت صعود تیم به مراحل بالاتر دیگر بازیکنان زیر ۱۹ ساله از جمله من نمی توانیم کازان را همراهی کنیم. ضمن اینکه من دنبال روادید سفر و حضور در اردوی تیم ملی بودم اما انگار که قسمتم نبود در این اردو تیم ملی را همراهی کنم.

* فریدون زندی هم از تو تعریف کرده و گفته که آینده برای سردار آزمون است…

- وقتی این موضوع را فهمیدم خیلی خوشحال شدم. از قبل از شخصیت زندی خوشم می آمد و خیلی هم دوستش داشتم. از حمایت های وی هم خیلی ممنون هستم، چراکه با توجه به سن کمی که دارم، این صحبت ها می تواند یک انگیزه فراوان برایم محسوب شود. امیدوارم زندی هم هرچه زودتر به میادین فوتبال بازگردد. او یکی از بهترین های ایران بود و الان هم می تواند همچنان به عنوان یک بازیکن مفید مطرح باشد. برایش دعا می کنم که هرچه زودتر به میادین بازگشته و دوباره شاهد درخشش او باشیم.

* در آخر هر حرفی دوست داری بگو، فقط گریه نکن…

- (می خندد) وقتی از لیست تیم ملی باخبر شدم از یک جهت ناراحت شده و از یک جهت خوشحال. چون خودم نبودم ناراحت شدم و گریه کردم اما وقتی دیدم جهانبخش و یعقوب کریمی دعوت شده اند واقعا احساس خوبی داشتم. کور شود دو چشمانم، اگر بخواهم دروغ بگویم. این دو بازیکن مثل برادران من هستند و امیدوارم که بتوانند در تیم ملی موفق باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات