لاوره؛

هافبک صربستانی تیم استقلال گفت: «اگر پیشنهادی از ایران داشته باشم هم به تیم دیگری جز استقلال نمی روم. »

به گزارش افکارنیوز ، گوران لاوره درباره بحث جدایی اش از استقلال در نیم فصل عنوان کرد: «ابتدا بگویم از خیلی مطالب کذبی که از قول من در رسانه ها نوشته شده است ناراحتم. در این مدت متوجه اظهاراتی شدم که هرگز به من تعلق نداشتند اما از قولم در رسانه های ایران منتشر شدند. »

وی ادامه داد: «وضعیت من در استقلال کاملا نامشخص است. هنوز نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. شنیدم که باشگاه گفته است در نیم فصل از استقلال جدا می شوم ولی این مساله هنوز برای من به عنوان یک طرف قرارداد قطعی نیست. »

هافبک استقلال افزود: «باشگاه بدهی بزرگی به من دارد. بنابراین باید منتظر بمانم تا جلسه ای با مدیرعامل داشته باشم و حرف هایم را مطرح کنم. »

وی ادامه داد: «از شرایطم در استقلال راضی نیستم. من بازی نمی کنم و اجازه نمی دهند شایستگی هایی ام را نشان بدهند. بنابراین بی انگیزه هستم و شرایط خوبی ندارم. »

لاوره در این باره که آیا از تیم های ایرانی پیشنهادی دارد یا نه گفت: «من برای بازی در استقلال به ایران آمدم. به جز استقلال نمی خواهم به تیم دیگری ملحق شوم. بنابراین اگر پیشنهادی از ایران باشد به تیم دیگری جز استقلال نمی روم. »

وی افزود: «از سوی دیگر، به زمان نقل و انتقالات در اروپا فرصت زیادی باقی مانده است و بنابراین پیشنهادی هم از اروپا در حال حاضر مطرح نیست. »

لاوره درباره اینکه آیا در شروع دور جدید تمرین استقلال حضور خواهد داشت یا نه گفت: «نمی دانم. مشخص نیست. از باشگاه با من تماسی نگرفته اند و از اتفاقات رخ داده اخیر خیلی غمگین هستم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات