استقلال یکی یکی مهاجم می خرد وبا جذب ته مانده های سابق باشگاه پرسپولیس حتی در خط حمله ادامه می دهد اما همچنان خبری از جذب رضا عنایتی نیست. آیا جذب عنایتی به کلی منتفی شده؟ ! اگراین طور است چه کسانی موجب دور شدن این بازیکن از استقلال می شوند؟

به گزارش افکارنیوز ، درحالی که طی هفته گذشته خبر از جذب قطعی رضا عنایتی توسط استقلال بود اما ناگهان گزینه های مورد نظر باشگاه استقلال تغییرکردند. استقلالی ها ابتدا با کبه قرارداد بستند و بعد صحبت از عقد قرارداد وتوافق با حاتمی شد، بازیکنی که امیرقلعه نویی همین ابتدای فصل نخواستش و در لیست فروش قرارش داد.

سپس صحبت از جذب مهرداد اولادی شد و به نظر می رسد عقد قرارداد با این بازیکن هم نهایی می شود. بازیکنی که پیشینه پرسپولیسی دارد و در فصل جاری نیز عملکرد بسیار ضعیفی درتیم نفت تهران داشته است و همچنان خبری از جذب رضا عنایتی که با اغلب بازیکنان کنونی هم بازی بوده و سال ها در ترکیب استقلال به میدان رفته نیست.

گفته می شود یکی از دلایل خروج نام عنایتی از لیست استقلال اختلاف هایی بوده که این بازیکن با فرهاد مجیدی داشته و همچنان شماره ۷ محبوب با نفوذدرتفکرات مدیران باشگاه استقلال می کوشد عنایتی را از استقلال دور نگه دارد که موفق هم شده. این مسائل صدای عنایتی را در آورده است. او نیز خبر از افشاء گری های تازه می دهد. عنایتی می گوید: «من همیشه گزینه استقلال در نیم فصل هستم اما اول فصل تیم های دیگری به سراغ من می آید.

نمی دانم دلیل این ترس که من را از تیم محبوبم جدا می کنند، چیست. من در حال حاضر در بهترین شرایط بدنی هستم اما اول فصل کسی سراغ من نمی آید. در هر حال من هوادار این تیم هستم و هر کسی که به استقلال می رود برایش آرزوی موفقیت می کنم. خیلی ها هستند که باعث می شوند من به استقلال نروم در حال حاضر هم قصد صحبت در این خصوص را ندارم اما دیر یا زود همه چیز برای مردم روشن می شود. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات