امیری تشریح کرد؛

معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت نقل و انتقال این باشگاه در نیم فصل توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش افکارنیوز ، علی امیری در خصوص نقل و انتقالات این تیم در نیم فصل اظهار داشت: «روز گذشته امیر قلعه نویی لیست بازیکنان مدنظر خود را در اختیار باشگاه قرار دادند و ما هم بر اساس این فهرست با نفرات مدنظر سرمربی تیم وارد مذاکره شده ایم. »


امیری در خصوص وضعیت کبه گفت: «این بازیکن را امروز برای انجام تست پزشکی نزد دکتر نوروزی فرستادیم و در صورتی که سلامتی اش تایید شود او به عضویت استقلال درمی آید. »


معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت گوران لاوره اظهار داشت: «قرار است طی جلسه ای با مدیر برنامه این بازیکن قرارداد لاوره با استقلال را فسخ کنیم. در حال حاضر هم فردین عابدینی و مهران قاسمی از تیم ما جدا شدند که البته این جدایی با خواست این دو بازیکن و برای به میدان رفتن شان در تیم های دیگر صورت گرفت. »


امیری در خصوص شرط و شروط هایی که گفته می شود باشگاه استقلال خوزستان در ارتباط با انتقال ایمان مبعلی قرار داده اعلام کرد: «هنوز نامه ای از سوی باشگاه استقلال خوزستان در این باره به دست ما نرسیده است، اما اگر نامه ای هم از این باشگاه به دست ما رسد به صورت مکتوب پاسخ باشگاه استقلال خوزستان را می دهیم. »


معاون اجرایی باشگاه استقلال در پایان اظهار داشت: «همه هدف استقلال این است که برای نیم فصل دوم تیم را تقویت کند تا استقلال در هیچ پستی با کمبود بازیکن مواجه نباشد. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات