آیت اللهی عنوان کرد؛

رییس کمیته رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه ای در فوتبال گفت: «هیچ تخلف خاصی در پرونده قهرمانی دیده نمی شود و احتمالا وی تبرئه می شود. »

به گزارش افکارنیوز ، رییس کمیته رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه ای در فوتبال گفت: «هیچ تخلف خاصی در پرونده قهرمانی دیده نمی شود و احتمالا وی تبرئه می شود. »

* امیدواریم شنبه نتیجه پرونده اتهامات به داوری را اعلام کنیم

سیدهادی آیت اللهی درباره زمان اعلام رای پرونده اتهام ها به داوری از جمله موضوع محسن قهرمانی گفت: «پرونده محسن قهرمانی و سایر اتهام هایی که به برخی داوران زده شده بود حداکثر ظرف امروز یا فردا بسته می شود و اگر نیاز باشد در برخی موارد کمیته انضباطی نظر بدهد، ما پرونده را به این کمیته هم ارجاع می دهیم. بنده امروز مطالعه نهایی این پرونده را انجام می دهم و پیش بینی می کنم و امیدوارم بتوانیم تا شنبه نتیجه را اعلام کنیم. »


* هیچ تخلف خاصی در پرونده محسن قهرمانی وجود ندارد

وی در پاسخ به اینکه شنیده می شود محسن قهرمانی تبرئه شده است، اظهار کرد: «تا الان هیچ تخلف خاصی در این پرونده مشاهده نکردیم. بارها تاکید کردم که جامعه داوری ما پاک است. فساد فوتبال نسبت به بخش ها و سایر صنوف، بسیار کمتر است اما چون در ورزش نوک تیز تمامی رسانه ها در آن وجود دارد، هرچه که هست را برجسته نشان می دهد در حالی که خیلی از اتفاقات با همه سروصدایی که دارد، مشکل خاصی ندارد. »

* شاید تمام داوران مورد اتهام تبرئه شوند

آیت اللهی در واکنش به اینکه سایر داوران متهم هم مانند قهرمانی تبرئه می شوند، تصریح کرد: «ما امیدواریم همه افراد مورد اتهام تبرئه شوند. تا رسیدگی ها در همین یکی دو روز کامل نشود نمی توان صحبتی در این باره داشت هرچند گزارش ها و مراحل تحقیق ما در این پرونده تکمیل شده است. جامعه داوری ما پاک و شریف است و باید همه کمک کنیم اگر مشکلاتی هم در حاشیه کار وجود دارد، جمع شود. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات