سرپرست تیم استقلال پس از حضور در کمیته انضباطی گفت: به حسن زاده گفتم کنترل تماشاگران از اختیار باشگاه ها خارج است.

به گزارش افکارنیوز ، پک میرشاد ماجدی عصر امروز در کمیته انضباطی حاضر شد. سرپرست استقلال در خصوص این جلسه گفت: در این نشست آقای حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی از سرپرست های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواستند که فحاشی هایی که علیه دو تیم در ورزشگاه توسط تماشاگران صورت گرفته، پایان پیدا کند. ما هم پاسخ دادیم که اگر کاری از دست مان بربیاید انجام می دهیم اما این مسئله در اختیار باشگاه ها نیست و کنترل این همه تماشاگر از عهده باشگاه ها برنمی آید و بهتر این است که از طریق نیروهای امنیتی هواداران حاضر در ورزشگاه کنترل شوند تا شاهد جوی سالم تر در استادیوم ها باشیم.

وی ادامه داد: پیشنهادم این بود که به جای اینکه در بعضی برنامه های ورزشی اینقدر هتک حرمت و توهین صورت بگیرد، به مسائل اخلاقی و توسعه فرهنگ بپردازند تا بتوانند تاثیرات مثبتی را در جامعه داشته باشند. در حال حاضر هم ما حداکثر کاری که می توانیم انجام بدهیم این است که از لیدرهای مان بخواهیم حواس شان به فحاشی عده ای تماشاگر باشد، اما همان طور که گفتم این مسئله بهتر است توسط نیروهای امنیتی کنترل شود ضمن اینکه برنامه های فرهنگی مناسبی هم از سوی تلویزیون پخش شود تا همگی بتوانیم به سالم سازی جو استادیوم ها کمک کنیم.

ماجدی در خصوص روبه رو شدن با سرپرست پرسپولیس در این جلسه گفت: من و آقای شیرینی با هم مشکلی نداریم و ایشان برای من قابل احترام هستند اما بنده هرجا که به نام استقلال بخواهد لطمه بخورد از حق تیم دفاع می کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات