غریبی در دسترس نیست!

کرمانی ها که در نیم فصل نخست نتایج به غایت ضعیفی گرفتند، برای فرار از وضعیت موجود قصد خانه تکانی گسترده در نیم فصل را دارند و غریبی یکی از بازیکنانی است که مدنظر قرار داده اند.

گروه ورزشی - میلاد غریبی مهاجم جدایی طلب سرخ ها یکی از معماهای این روزهای پرسپولیس است. غریبی که از نیمکت نشینی های متوالی در پرسپولیس خسته شده، تصمیم گرفته تا پرسپولیس را ترک کند و به تیمی بپیوندد که بتواند در آن بازی کند. در همین رابطه از مدتها پیش و طی توافقات باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن قرار بود تا با محسن مسلمان معاوضه شود. هر چند میلاد غریبی گفته بود تحت هیچ شرایطی به ذوب آهن نمی رود اما بعد از توافقات رویانیان و سعید آذری، مدیرعامل پرسپولیس جلسه ای دو ساعته با این بازیکن جوان برگزار نمود و میلاد غریبی را راضی کرد تا برای ادامه فوتبال به ذوب آهن برود تا آن ها نیز به خواسته شان در قبال جذب محسن مسلمان برسند.

به گزارش افکارنیوز؛
با این وجود اتفاقات چند روز اخیر سبب شده تا غریبی به شدت از مسئولان دو باشگاه ناراحت شده و از همین رو بی خیال تمامی این توافقات شده و گوشی خود را از دسترس خارج کند! ظاهرا بعد از اعلام رضایت غریبی برای حضور در ذوب آهن، سعید آذری به رویانیان پیغام بدهد تا برای مذاکرات نهایی به تهران بیاید. از سوی دیگر مدیرعامل سرخ ها به چپ پای جوان تیمش گفته بود تا به دفتر او برود تا برای مذاکرات نهایی و عقد قرارداد با ذوب آهن قرارداد امضا کنند.

غریبی نیز با تماس رویانیان به دفتر باشگاه رفت اما هر چقدر غریبی و رویانیان انتظار کشیدند خبری از مدیرعامل ذوب آهنی ها نشد تا این موضوع باعث ناراحتی بیش از حد میلاد غریبی شود. از همین رو مهاجم گچسارانی پرسپولیس که به شدت عصبانی بود، خطاب به مدیرعامل پرسپولیس گفت: «من راضی شدم و اینجا آمدم اما متاسفانه آذری بدقولی کرد و سر قرار حاضر نشد. آنها به هیچوجه به قول و قرار خود پایبند نیستند و شان من را رعایت نکرده اند.

من بازیکن بی شخصیتی نیستم که مرا سر کار گذاشتند. دیگر از من نخواهید با این شرایط و بی احترامی آقایان به ذوب آهن بروم. من این ماجرا را تمام شده تلقی می کنم و خودم تیم بعدی ام را مشخص خواهم کرد. » هر چند آذری طی تماس تلفنی از رویانیان عذرخواهی کرد و قرار را به روزهای آینده موکول کرد، اما این بدقولی بدجوری به میلاد غریبی برخورده و او بابت همین رفتار ذوبی ها به شدت شاکی است. در همین رابطه غریبی از اواخر هفته گذشته؛ تلفن همراه خود را خاموش کرده و در دسترس نیست تا پروژه معاوضه او با مسلمان فعلا معلق بماند!

درخواست مس برای غریبی

اگرچه دو باشگاه ذوب آهن و پرسپولیس برای انتقال میلاد غریبی به توافق رسیده اند اما ظاهرا غریبی فعلا موافق این انتقال نیست. در همین راستا باشگاه مس از این فرصت استفاده کرده و خواستار به خدمت گیری غریبی شده است. کرمانی ها که در نیم فصل نخست نتایج به غایت ضعیفی گرفتند، برای فرار از وضعیت موجود قصد خانه تکانی گسترده در نیم فصل را دارند و غریبی یکی از بازیکنانی است که مدنظر قرار داده اند. در همین رابطه باشگاه کرمانی به طور رسمی با ارسال نامه به باشگاه پرسپولیس خواستار جذب این بازیکن شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات