فدراسیون بسکتبال: خبری از باشگاه ماهان نیست؛

در حالی که فدراسیون بسکتبال طی روزهای گذشته تاکید داشته که خبری از تیم ماهان و نمایندگان آن نیست، معاون فنی باشگاه ماهان از ارسال نامه ای به فدراسیون خبر می دهد که هنوز پاسخی در برنداشته است.

به گزارش افکارنیوز ، تیم بسکتبال فولاد ماهان برخلاف تصور برای حضور در سوپرلیگ بسکتبال آماده می شود و به گفته معاون فنی باشگاه روز گذشته هم نامه ای به فدراسیون بسکتبال ارسال شده تا زمانی را برای برگزاری نشست حل اختلاف تعیین کنند.

در شرایطی که تا صبح امروز هم از سوی سازمان لیگ بسکتبال تاکید می شد که هنوز هیچ خبری از تیم فولاد ماهان و نمایندگان آن در فدراسیون نیست، سید جلال زهرایی معاون فنی باشگاه ماهان می گوید: بعد از صحبتهای رد و بدل شده میان باشگاه ماهان و ریاست فدراسیون بسکتبال، نامه ای به فدراسیون ارسال کردیم و خواستار تعیین زمانی برای تشکیل جلسه حل اختلافات شدیم اما هنوز هم فدراسیونی پاسخی به این نامه نداده است.

نامه ماهانی ها روز گذشته به فدراسیون ارسال شده و زهرایی گواه علاقه باشگاه ماهان به حضور در لیگ را تمرینات تیم می داند که همچنان ادامه دارد و همچنین واریز مبلغ ورودی لیگ که به گفته معاون باشگاه اگر قرار بر حضور تیم نبود به حساب فدراسیون واریز نمی شد.

گفتنی است تیم بسکتبال ماهان تا روز ۲۷ آبان برای حل مشکلات ورود به لیگ فرصت دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات