مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: من با باشگاه نفت قرارداد دارم اما طبق صحبت هایی انجام شده، رضایت نامه بدهند قرمزپوش می شوم.

به گزارش افکارنیوز ، رضا نوروزی در خصوص آخرین وضعیت پیوستنش به پرسپولیس اظهار داشت: همان طور که شما و همه می دانند من با باشگاه نفت قرارداد دارم و باید با صبر و حوصله کنم تا ببینم چه تصمیمی برای آینده من می گیرند.

وی افزود: هرگز عجله نمی کنم و آینده ام در دستان مسئولان نفت است تا باشگاه پس از صحبت هایش با پرسپولیسی ها تصمیم بگیرد. اگر توافق نهایی شود و رضایت نامه ام را بدهند با تصمیم باشگاه پرسپولیسی می شوم. من نمی خواهم تصمیمی بگیریم که خدایی ناکرده ضرر کنم اما دوست دارم به پرسپولیس بروم.

مهاجم تیم نفت تهران در پاسخ به سؤالی که آیا با مسئولان نفت صحبت داشته ای یا خیر؟ گفت: بله، با مسئولان نفت راجع به حضورم در پرسپولیس حرف زدم که آنها گفتند هر چه صلاح باشد آن را انجام می دهند. نفتی ها گفتند اول صلاح خودت برای ما مهم است و بعد باشگاه که به نظرم تا دو روز آینده تکلیفم را روشن کنند.

نوروزی در پاسخ به سؤالی که آیا با رویانیان صحبتی داشتی یا خیر؟ گفت: اجازه بدهید حرفی نزنم. باشگاه با آقای رویانیان حرفه زده است و انشاء الله باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. بالاخره حضور در پرسپولیس افتخار هر بازیکنی است اما من با نفت قرارداد دارم و رضایت نامه بگیرم و توافقات لازم انجام شود پرسپولیسی می شوم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات