کشوری فرد:

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: اگر سایپا را می بردیم مایلی کهن برکنار نمی شد.

به گزارش افکارنیوز ، محمدرضا کشوری فرد در خصوص برکناری محمد مایلی کهن از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه گفت: نتایج راضی کننده نبود و هیئت مدیره این تصمیم را گرفت اما از شخص آقای مایلی کهن به شدت راضی بودیم. شانس با ایشان یار نبود و نتوانست نتایج دلخواهش را بگیرد. صبا تا کنون این جایگاه را نداشته و اختلاف امتیازی ما با تیم های انتهایی جدول ۳-۴ امتیاز است. البته من به عنوان مدیرعامل باشگاه تا آخرین لحظه از سرمربی تیمم حمایت کردم.

وی ادامه داد: البته اگر سایپا را می بردیم شاید شرایط فرق می کرد چون چند پله در جدول رده بندی بالا می آمد و شرایط بهتر می شد اما باخت به سایپا در آخرین دیدار باخت های ما در نیم فصل اول را ردیف کرد و همانطور که اهالی فوتبال می دانند کار در نیم فصل دوم بسیار سخت تر است و هیئت مدیره احساس کرد که باید به تیم شوک وارد شود.

کشوری فرد در خصوص اینکه با کنار گذاشتن مایلی کهن از سرمربیگری صبای قم تکلیف حق و حقوق او چه می شود، افزود: روز اولی که ما با ایشان قرارداد امضا کردیم ایشان قرارداد سفید پیش روی من گذاشت و هیچ مبلغی در آن ذکر نکرد و این نشان از اخلاق مداری آقای مایلی کهن می دهد. ما شرمنده او شدیم چرا که تیم نتیجه نمی گرفت و مجبور گشتیم تا او را کنار بگذاریم وگرنه اگر مجبور به این کار نبودیم هیچ گاه او را عوض نمی کردیم.

مدیرعامل صبای قم درباره شایعه کنار گذاشتن او از سمتش هم ادامه داد: تمام این موارد دست هیئت مدیره است و ما مامور به این کار هستیم ممکن است همین الان با من تماس بگیرند و بگویند دیگر در باشگاه صبای قم سمتی ندارم. من از آن مدیرعامل های آنچنانی نیستم! کارمند استانداری ام و به آنجا وابستگی دارم و به صبای قم خدمت می کنم. موضوع تغییر مدیریت را هم از شما می شنوم اما همیشه آماده تغییرات هستم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود با انتخاب استاندار جدید برای استان قم احتمال تغییرات در باشگاه صبا وجود دارد هم اظهار کرد: بحث انتخاب مدیرعامل برای صبای قم یک بحث استانی است و این از اختیارات استاندار جدید است که من باشم یا نباشم. البته استاندار فعلی هم این اختیار را دارد که من را همین الان برکنار کند. من با یک تلفن آمده ام و با یک تلفن هم می روم.

کشوری فرد در پاسخ به این سؤال که هدف شما از تغییر کادر فنی چیست، گفت: تیم ما باید موقعیت خوبی در جدول داشته باشد. شما سال گذشته و دو سال پیش را ببینید و الان ببینید کجا هستیم. بازیکنان خوبی داریم اما نتایج خوبی به دست نیاوردیم. در چند بازی از دقایق ۸۰ تا ۹۰ گل می خوردیم و می باختیم. حالا امیدوارم با حضور آقای مرفاوی شرایط بهتر از گذشته شود. یکی از معیارهای انتخاب مرفاوی برای ما شناخت کامل او از تیم بود چرا که اگر قرار بود مربی دیگری را انتخاب کنیم زمان می برد تیم را بشناسد.

مدیرعامل صبای قم در پایان در خصوص حل مشکلات مالی این تیم که وعده اش را داده بود، عنوان کرد: تلاش می کنیم تا نیم فصل و در اردوی کیش به بازیکنان پرداختی داشته باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات