غریبی؛

هافبک تیم پرسپولیس گفت: «مسلمان علاقه دارد به پرسپولیس برود اما واقعا کلافه شده است. »

به گزارش افکارنیوز ، میلاد غریبی در حالی که به شدت ناراحت بود، درباره خبر توافق دو باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن درباره وی، محمدرضا خانزاده و محسن مسلمان عنوان کرد: «کدام توافق؟ این چه حرف هایی است که می زنند؟ قرار بود جلسه با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن داشته باشیم اما این اتفاق نیفتاد و بعد گفتند گویا دو باشگاه بر سر ما به توافق رسیده اند. »

وی ادامه داد: «من دیروز هم گفته بودم که مشکلی برای حضور در ذوب آهن ندارم و فقط باید شرایطم را مطرح کنم تا در صورت توافق راهی اصفهان شوم. این درست نیست که بدون اطلاع ما چنین رفتارهایی شود. »

غریبی که در اردوی تیم زیر ۲۲ سال به سر می برد درباره وضعیت محسن مسلمان گفت: «محسن هم اتاقی من در اردو است. او علاقه دارد به پرسپولیس برود اما واقعا کلافه شده است. خدا می داند دیشب از فشار استرس و اضطراب تا ۵ صبح بیدار بود و نخوابید. از آن طرف، خانزاده هم شرایط خوبی ندارد. »

وی افزود: «از باشگاه پرسپولیس تقاضا می کنم زودتر تکلیف من را مشخص کنند. این درست نیست که با اعصاب سه جوان اینطوری بازی شود. اگر ذوب آهن شرایطم را می پذیرد در خدمت این تیم هستم و در غیر این صورت می روم لیگ یک بازی می کنیم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات