کرانچار در گفتگو با ترابیان مدیرعامل باشگاه گفته: «افشین بعد از ۲ بازی که دید، فیکس نیست حرف از رفتن زد و با صحبت هایش یکی از عوامل به حاشیه رفتن تیم بود.

گروه ورزشی - ماجرای جدایی آرش افشین مهاجم ناراضی و نیمکت نشین سپاهان با مانع بزرگی روبرو شده است که ظاهرا به این سادگی ها حل شدن نیست.

به گزارش افکارنیوز ؛ افشین که به نوعی مورد غضب زلاتکو کرانچار سرمربی اصفهانی ها قرار گرفته، در ابتدای فصل با مبالغ هنگفت و پیش قرارداد بالا به این تیم پیوست اما خیلی زود از چشم کرانچار افتاد و از همین رو آوای جدایی سر داد و در مصاحبه های سریالی اش با رسانه ها تاکید کرد که حتما در نیم فصل سپاهان را ترک می کند. با این حال سرمربی کروات زرد ها که حسابی از عملکرد این بازیکن شاکی است در جلسه ای با مدیران باشگاه اعلام کرده که باید این بازیکن را حسابی ادب کنند چراکه نه تنها به تیم کمک نکرد،
بلکه با مصاحبه هایش سبب به حاشیه رفتن تیم شد. کرانچار در گفتگو با ترابیان مدیرعامل باشگاه گفته:

«افشین بعد از ۲ بازی که دید، فیکس نیست حرف از رفتن زد و با صحبت هایش یکی از عوامل به حاشیه رفتن تیم بود. این بازیکن در سطح باشگاهی مثل سپاهان نیست و ما نباید به چنین بازیکنی اجازه بدهیم هرجا دلش خواست برود چون برخورد خوبی با سپاهان نداشت. لطفا برای جدایی تا می توانید به او سخت بگیرید و به راحتی رضایت نامه اش را صادر نکنید تا ادب شود! »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات