این اختلاف نظر کار را به جایی رسانده که این دو عضو هیئت مدیره استقلال برای انجام امور باشگاه مجبور هستند که با پیغام دادن به هم کار ها را پیش ببرند!

گروه ورزشی - هیات مدیره جدید استقلال که در آخرین روزهای عمر کاری دولت دهم توسط محمد عباسی وزیر سابق ورزش منصوب شد، برخلاف هیت مدیره پرسپولیس چندان فعالیتی ندارد.

به گزارش افکارنیوز ؛ برخلاف هیات مدیره پرسپولیس که تقریبا هر دو هفته یک بار دور هم جمع می شوند، هیات مدیره استقلال تحرک چندانی ندارد و کمتر در طول این مدت اعضای آن دور یک میز نشسته اند. ظاهرا دلیل اصلی این کم کاری را به اختلافات موجود میان اعضای هیات مدیره مرتبط است. اختلافاتی که البته چندان جزئی نیست و ظاهرا عمیق تر از این حرف هاست!

ظاهرا در یکی از جلسات هیئت مدیره باشگاه استقلال بین اعضا اختلاف نظر شدیدی پیش آمده. در جلسه فوق اختلاف نظر بین دو تن از اعضای هیئت مدیره در مورد مسائل مالی بود و این دو عوض سر اینکه چرا برنامه های مالی بدون هماهنگی پیش می رود، از هم گلایه داشتند و کار تا بدانجا پیش رفت که طرفین با هم جر و بحث شدیدی داشته اند و بعد از این جلسه با یکدیگر هم کلام نمی شوند! این اختلاف نظر کار را به جایی رسانده که این دو عضو هیئت مدیره استقلال برای انجام امور باشگاه مجبور هستند که با پیغام دادن به هم کار ها را پیش ببرند!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات