صالح:

سرمربی تیم فوتسال راه ساری گفت: معتقدم تیم به جای ایجاد جنجال باید باخت را پذیرفته و در راستای ساختن تیمی فنی و با شخصیت بکوشد.

به گزارش افکارنیوز ، ناصر صالح گفت: حدود ۱۰ روزی است که هدایت تیم را بر عهده گرفته و زمان زیادی را به بازیکنان و طراحی تمریناتشان اختصاص داده ام در این مدت موفق به تغییر در نگرش نفرات شدیم تا از روحیه ی قبول شکست فاصله گیرند این روند برای تیمی که بازیکنان از ۱۷ تا ۲۲ سال دارد گام بزرگی است زیرا خود باوری در جوانان باعث ایجاد روند رو به رشدمان خواهد شد در همین راستا تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین نتایج را کسب و به جایگاه واقعی خود برسیم.

سرمربی تیم فوتسال راه ساری افزود: فراز و نشیب زیادی در بازی روز گذشته داشتیم اما در این مدت به بازیکنان یاد دادم که فوتسال در دو تایم برگزار می شود و حتی در صورت ارائه بازی نامطلوب با تمرکز و ایمان به توانایی ها می توان نتیجه را به سود خود باز گرداند تنها کافیست تا ثانیه پایانی بازی دور از ناامیدی به رقابت بپردازیم دیروز نیز همین امر در رقابت تحقق یافت و بازیکنان باهمت و تلاش خود و اجرای افکار کادر فنی امتیاز را از آن خود کردند رقابتمان با شهرداری تبریز بدون کوچکترین حاشیه ای انجام شد تنها در دقایق پایانی بازی کادر فنی رقیب به تصمیم داوری که در نتیجه ۶ خطا شدنشان بود اعتراض کردند حتی پس از پایان رقابت مسئولان شهرداری تبریز برای اعتراض به سمت داور رفتند که افراد روی نیمکت ما برای جلوگیری از ایجاد درگیری به ماجرا خاتمه دادند.

صالح در ادامه بیان کرد: معتقدم کسانی که در لیگ برتر حضور دارند باید حرفه ای رفتار کنند و حتی این امر در صحبت هایشان نیز تاثیرگذار باشد زمانیکه هدایت یک تیم را می پذیریم یعنی به ماهیت برد و باختی این ورزش آشناییم و باید با قبول شکست، خوددارتر رفتار کنیم در صورت از دست دادن امتیاز به جای اعتراض به عوامل باید راهی برای بهتر شدن بیاییم و دست از بهانه جویی برداریم. نبود دوربین در سالن تنها به ضرر شهرداری نبود زیرا یکی از مشکلات اساسی ام نداشتن فیلم بازی هایی تیم راه ساری برای تحلیل است. در جریان بازی نمی توان تمام فاکتورها را به ذهن سپرد در صورتیکه فیلم موجود بود اشکال تیم را که به دریافت ۴ گل منتهی شد، درمی یافتم؛ پس بیشترین آسیب از این کمبود متوجه من است اما به دلیل شرایط نامناسب مالی باشگاه راه ساری کمبودها را می پذیریم تا تیم در لیگ ماندگار شود زیرا تلاش مسئولان برای ماندگاری جوان های تیم را می بینیم.
از سوی دیگر تجربه و توانایی بازیکنان رقیب بسیار بیشتر بود و در صورت بکارگیری صحیح آنها، شهرداری بدون امکانات نیز قادر به کسب امتیاز بود.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان به دنبال حاشیه نیستم روز گذشته پس از رقابت تماشاگران به دنبال تشویق و تشکر از من بودم اما به آنها گفتم که باید بازیکنان شهرشان را تشویق کنند و پس از کسب چند نتیجه نامطلوب آنها را مورد سرزنش و توهین قرار ندهند این گونه راهی برای رسیدن به فوتسال حرفه ای را با تغییر رفتار هواداران باز می کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات