ایرانمنش:

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: برای جذب برهانی درخواست داده ایم اما استقلالی ها هنوز جوابی به ما نداده اند. در هر حال ما منتظر تصمیم آن ها هستیم.

به گزارش افکارنیوز ، علی اکبر ایرانمنش، در خصوص نقل و انتقالات مس در نیم فصل دوم اظهار داشت: هنوز هیچ بازیکنی را جذب نکرده ایم اما در حال مذاکره با گزینه های مد نظرمان هستیم تا در نهایت به توافق برسیم.

وی در خصوص نامه باشگاه مس به باشگاه استقلال برای جذب آرش برهانی گفت: ما نامه درخواست دادیم اما استقلالی ها هنوز جوابی به ما نداده اند. آنها در حال بررسی این موضوع هستند که اول بازیکنان خروجی خود را مشخص و بعد تصمیم گیری کنند. در هر حال ما منتظر تصمیم استقلالی ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه برهانی تنها بازیکن مد نظر مس نیست، افزود: بازیکنان دیگری هم در لیست مظلومی هستند که در حال مذاکره با آنها هستیم. برای جذب دیگر بازیکنان هم درخواست داده ایم تا در نیم فصل تیم مان را تقویت کنیم.

ایرانمنش در خصوص این که گفته می شود هادی نوروزی هم در لیست خرید مس است، خاطرنشان کرد: ما یک مهاجم بیشتر نمی خواهیم و تنها برای تقویت و پشتوانه خط حمله می خواهیم یک مهاجم جذب کنیم. من حضور نوروزی در لیست خرید مس و مذاکره با این بازیکن را تائید نمی کنم اما خیلی از بازیکنان به ما پیشنهاد می شوند که در صورت تمایل کادر فنی با آنها مذاکره می کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات