زانتی:

کاپیتان آرژانتینی اینتر فاش کرد در مقطعی از دوران بازیگری خود برای پیوستن به کهکشانی ها وسوسه شده است اما در نهایت ترجیح داده در جوزپه مه آتزا بماند.

به گزارش افکارنیوز ، خاویر زانتی، مدافع کهنه کار اینتر ادعا کرد پیش از آن که بازوبند کاپیتانی نراتزوری به او تحویل داده شود، قصد داشته به رئال مادرید ملحق شود. ستاره ۴۰ ساله آبی و مشکی پوشان شهر میلان از سال ۱۹۹۹ به بعد بازوبند کاپیتانی این تیم را در اختیار داشته است اما او گفت که یک فصل پیش از گرفتن بازوبند با مادریدی ها وارد مذاکره شده است. او در گفت و گویی با شبکه «ویدئونیوز» گفت: فاصله ای تا ترک اینتر نداشتم و می خواستم به یک تیم بسیار مهم ملحق شوم اما در نهایت این کار را نکردم چون نمی خواستم قبل از اینکه نامی از خودم در اینتر به جا نگذاشته ام، آن را ترک کنم.

زانتی که در تابستان سال ۱۹۹۵ به اینتر پیوست، افزود: دلیل دیگری که از اینتر نرفتم این بود که بازوبند را به من تحویل دادند و این مسئولیت زیبایی را به من محول کرد. بعد از آن هر اتفاقی که برایم در اینتر رخ داد، خارق العاده بود.

کاپیتان اینتر شنبه هفته جاری پس از مصدومیتی ۶ ماهه از ناحیه تاندون آشیل دوباره به میادین بازگشت تا در جدال تیمش و لیورنو که نراتزوری آن را با نتیجه ۲ بر صفر برد حضور داشته باشد. به لطف این پیروزی اینتر ۲۵ امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد و اختلافش را با صدر جدول را به ۷ امتیاز کاهش داد.

به نظر زانتی وضعیت نراتزوی بهتر از این هم خواهد شد. وی گفت: سری A، لیگ بسیار دشواری است و تیم های زیادی هستند که بر سر یک هدف مشترک می جنگند اما ما هم داریم خوب کار می کنیم و می خواهیم برای یک هدف برجسته بجنگیم. خیلی خوشحالم چون بعد از بازی، ماسیمو موراتی (رئیس باشگاه) گفت که از بازگشتم خوشحال است. آن شب برای هر ۲ ما شبی به یاد ماندنی بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات