سرمربی قرمز و سفید پوشان مادرید دو قطبی بودن لالیگار را کسل کننده دانست.

به گزارش افکارنیوز ، تیم اتلتیکومادرید فصل جاری رقابت های لالیگا را فوق العاده شروع کرده است و اکنون با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین و یک امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید در رده دوم قرار دارد. این وضعیت سبب شده که سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو ادعا کند تیمش دومین تیم برتر لالیگا است.

سیمئونه اظهار داشت: زمانی که به اتلتیکومادرید پیوستم به میگل آنخل خیل مارتین، مالک باشگاه گفتم تنها چیزی که می خواهم این است که این تیم را به تیمی تبدیل کنم که روبرو شدن با آن برای هر حریفی آزار دهنده باشد. حمایتی که من در این مدت از سوی سران باشگاه دریافت کرده ام فوق العاده بوده است و به همین اندازه کاری که ما انجام داده ایم. ما از اتلتیکومادرید تیمی ساخته ایم که به خوبی شیوه رقابت کردن را می داند، چه در مسابقات داخلی چه در بازی های اروپایی.

سیمئونه افزود: هواداران می توانند ببیند و درک کنند که اتلتیکوی آنها پیشرفت کرده است و اینکه با کار گروهی می توانند بر مشکلات روزمره غلبه کنند. بارسلونا تیم اول لالیگا است و هر تیم دیگری باید پیشرفت کند. رئال مادرید در وضعیت مساعدی نیست و ۶ امتیاز از بارسلونا فاصله گرفته است.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید معتقد است لالیگا را به سبب دو قطبی بودنش حالتی کسل کننده به خود گرفته است. وی تصریح کرد: لیگ اسپانیا خسته کننده است. روز یکشنبه شنیدم که هواداران بتیس در ورزشگاه ویامارین، بین ۲ نیمه که تیم شان ۲ بر صفر عقب افتاده بود آن را تشویق می کردند. نمی فهمم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. می گویند بارسلونا دچار بحران شده است. کدام بحران؟ خنده ام می گیرد وقتی می گویند تیمی که از ۱۳ بازی اش ۱۲ برد و تنها یک تساوی داشته دچار بحران شده است. بارسلونا حتی وقتی بد بازی می کند هم می برد. شما بگوید اگر این وضعیت کسل کننده نیست، پس چیست؟ وقتی این تیم ها از نظر اقتصادی از سایرین قوی تر هستند، طبیعی است که وضعیت شان هم بهتر باشد. ما هر چقدر هم که تلاش بکنیم باز در یک سری جزئیات کم می آوریم. همین چیزهای کوچک در نهایت برای ما گران تمام می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات