استقبال کرانچار از برکناری اش

او که پیشنهادی جدی و سفت و سخت از سوی باشگاه اول کشورش یعنی دیناموزاگرب در جیب دارد، بدش نمی آید که سپاهان را در این شرایط رها کرده و به جای کار در یک کشور غریبه و با این همه فشار، در کشورش و در یک تیم معتبر مربیگری کند و به جای سرکله زدن با فجرسپاسی، گسترش فولاد و راه آهن، نبرد با تیم های بزرگی چون پاری سن ژرمن و اندرلخت و المپیاکوس را تجربه کند.

گروه ورزشی - در اصفهان اوضاع به هیچ وجه برای زلاتکو کرانچار مساعد نیست. سرمربی کروات بعد از نتایج خاکستری نیم فصل اول از چند جبهه تحت فشار است. جبهه مخالفان کرانچار به طور موازی از درون هیات مدیره، هواداران و حتی برخی از بازیکنان پیوندی نامرئی با یکدیگر بسته و علیه سرمربی کروات متحد شده اند و اگرچه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل فعلا حامی سرمربی خود هستند و پشت او ایستاده اند اما مشخص است که اوضاع کاملا علیه زلاتکو کرانچار است و چه بسا این مربی به زودی چمدانش را در اصفهان بسته و به زادگاهش برگردد.

به گزارش افکارنیوز ؛ با این وجود در اصفهان شایعه شده که خود کرانچار از اخراج استقبال می کند! او که پیشنهادی جدی و سفت و سخت از سوی باشگاه اول کشورش یعنی دیناموزاگرب در جیب دارد، بدش نمی آید که سپاهان را در این شرایط رها کرده و به جای کار در یک کشور غریبه و با این همه فشار، در کشورش و در یک تیم معتبر مربیگری کند و به جای سرکله زدن با فجرسپاسی، گسترش فولاد و راه آهن، نبرد با تیم های بزرگی چون پاری سن ژرمن و اندرلخت و المپیاکوس را تجربه کند.

موقعیتی که با اخراج او از سپاهان مهیا خواهد شد به علاوه اینکه سرمربی مقتصد کروات می تواند همه مبلغ قرارداد یک میلیون و دویست هزار دلاری اش را از سپاهان تا دینار آخر بگیرد و با یک چمدان پر از دلار به کشورش بازگردد!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات