شجاعی:

مسعود شجاعی می گوید که صعود از مرحله گروهی جام جهانی کاری دشوار است و برای رسیدن به این هدف باید تلاش زیادی کرد.

به گزارش افکارنیوز ، مسعود شجاعی درباره برتری ۳ بر صفر تیم ملی برابر تایلند عنوان کرد: بازی خوبی بود و از همان ابتدا با هدف به این مسابقه گام نهادیم و بازی را بسیار خوب آغاز کردیم. برای تیم ملی تایلند هم خیلی مهم بود که این مسابقه را ببرد چرا که آنها نه تنها میزبان بودند و احتیاج به این سه امتیاز داشتند، بلکه تنها امیدشان به این بازی بود و در صورت باخت هیچ شانسی برای صعود نداشتند. تایلندی ها بازی را هجومی آغاز کردند و ما هم با صبر و حوصله بازی را اداره کردیم و توانستیم هم نتیجه ای خوب و هم سه امتیاز این بازی را از آن خودمان کنیم.

وی در خصوص تفاوت این دیدار با مسابقه در تهران با تایلند گفت: در بازی تهران حریف را دستکم گرفتیم و پس از به ثمر رساندن گل، بازی ریتم خودش را از دست داد ولی در تایلند نود دقیقه ریتم درستی را نگه داشتیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

بازیکن تیم ملی در ادامه در خصوص صعود به مرحله دوم مسابقات جام جهانی اظهار داشت: اینکه بگوییم در جام جهانی از مرحله گروهی صعود کنیم در حرف بسیار آسان است اما در عمل کار بسیار سختی است. مربیان درصدد هستند برنامه خوبی را اجرا کنند و در صورت تلاش بازیکنان تیم ملی امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم، اما به کار زیاد و بازی های خوب و اردوهای متعدد احتیاج داریم و اینکه از بازی های مقدماتی جام ملت ها به دلیل اینکه نتوانستیم بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم به عنوان بازی تدارکاتی به خوبی استفاده کنیم. در هر صورت کار مداوم و بازی های خوب می تواند در این زمینه کمک شایان توجهی به تیم ملی کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات