سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تیم سایپا نسبت به فصل قبل ۷ بازیکن اصلی خود را از دست داده است.

به گزارش افکارنیوز ، تیم والیبال سایپا فصل ۱۳۹۲ را با از دست دادن بازیکنان اصلی خود شروع کرد و این تغییرات نتیجه ای جز یک شروع ضعیف برای نارنجی پوشان نداشته است. فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم سایپا در این مورد به خبرگزاری تسنیم گفت: تیم سایپا نسبت به فصل قبل ۷ بازیکن اصلی خود را از دست داده است. فیاضی به ارومیه، حسینی به نوین کشاورز، عزیزی و سلیمانی به گنبد، تشکری و غلامی به کاشان و فائزی به پیکان رفته اند.

نفرزاده ادامه داد: فصل پیش تیم جوانی داشتیم و امسال هم نسبت به سایر تیم ها با میانگین سنی ۲۰ سال، تیم جوان تری داریم. به همین دلیل سعی داریم بازی های خوبی از خود نشان دهیم اما با توجه به اینکه ۵ بازیکن ما اولین حضور خود را در لیگ برتر والیبال تجربه می کنند با چند شکست قابل پیش بینی روبه رو شدیم. بازیکنان ما در حال آماده شدن هستند ولی به زمان احتیاج دارند.

سرمربی تیم سایپا در مورد تعطیلی لیگ برتر به خاطر شرکت تیم ملی در مسابقات جام بزرگ قهرمانان گفت: بازیکنان ما کم کم داشتند در شرایط مسابقه و لیگ قرار می گرفتند که بازی ها ۳ هفته تعطیل شد. به این ترتیب بازیکنان جوان ما از شرایط مسابقه خارج می شوند ولی چاره ای نیست و باید در این موارد با فدراسیون و تیم ملی همکاری لازم را داشته باشیم.

مسابقات والیبال جام بزرگ قهرمانان از ۲۸ آبان تا ۳ آذر ۹۲ در ژاپن برگزار می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات