چرخش عجیب مهاجم ذوب آهن از پرسپولیس به سمت استقلال او را به عنوان چهره جنجالی نقل و انتقالات معرفی کرده است!

به گزارش افکارنیوز ، با روالی که این روزها به وجود آمده، شک نداشته باشید که محسن مسلمان عنوان جنجالی ترین چهره فصل نقل و انتقالات را به خود اختصاص می دهد.

او به عنوان یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر از وقتی مورد غضب لوکا قرار گرفت در لیست جداشدگان از ذوب آهن قرار گرفت تا با رسیدن نقل و انتقالات نیم فصل مرکز توجه تیم های بزرگ لیگ برتری باشد.

پرسپولیس پروپا قرص ترین مشتری مسلمان بود. رویانیان که ابتدای فصل برای جذب مسلمان موفق به راضی کردن ذوب آهنی ها نشده بود، می خواست این بازیکن را هر طور شده برای نیم فصل دوم در اختیار بگیرد و به همین خاطر نخستین کسی بود که برای جذب او پیش قدم شد و با گشودن باب دوستی، روابطش را با مسئولان ذوب آهن آنقدر نزدیک کرد تا زمینه را برای معاوضه بازیکن فراهم کند.

آذری اما مدیری نبود که به این سادگی حاضر به مبادله بازیکنی چون مسلمان شود! به همین خاطر در همان نخستین گام های مذاکره با پرسپولیسی ها چنان شرط و شروطی برای آنها در نظر گرفت که پرسپولیسی ها را چند قدم عقب کشاند.

او خیلی قاطع و محکم اعلام کرد که مسلمان را تنها به شرطی به پرسپولیس می دهد که در ازای این انتقال غرضی، غریبی و خانزاده را به اضافه ۵۰۰ میلیون تومان از پرسپولیسی ها بگیرد. پیشنهادی که خیلی زود با مخالفت رویانیان مواجه شد تا پرونده انتقال مسلمان به پرسپولیس با این شرایط بسته شود.

اعلام روابط عمومی باشگاه پرسپولیس که از مذاکرات موفق آمیز پرسپولیس برای جذب مسلمان خبر می داد اما یکبار دیگر پرونده این انتقال جنجالی را باز کرد تا همه چشم انتظار یکشنبه ای بمانند که حسین قدوسی، برای مشخص شدن تکلیف مسلمان وعده داده بود: «مذاکرات بسیار خوبی در چند مرحله برای انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس انجام شد و با توجه به آخرین توافقات، روز یکشنبه (فردا) مسلمان پرسپولیسی خواهد شد. برخی شایعات مبنی بر مشکل این بازیکن با پرسپولیسی ها به گوش می رسید که این اخبار صحت ندارد و با پیگیری های مدیر عامل باشگاه پرونده حضور این بازیکن طبق توافقات بین دو باشگاه یکشنبه (فردا) بسته می شود. »

این اتفاق اما در حالی می افتد که ظاهراً مسلمان برای فوتبالی ها یک شوک اساسی دارد که تاکنون در مصاحبه هایش حرفی از آن نزده اما در روزهای گذشته در صفحه اجتماعی اش متنی با عنوان «سلام بر آبی ها» قرارداده که اگر صرفاً بازارگرمی این بازیکن نباشد، بی شک یکی از پرسروصداترین اتفاق های این فصل نقل و انتقالات خواهد شد.

ضمن اینکه شنیده می شود فتح الله زاده پیشنهاد معاوضه قاضی و محسن مسلمان را به سعید آذری داده و این موضوع موجب شده، این بازیکن در روزهای اخیر برای پیوستن به پرسپولیس دچار شک و شبهه شود.

سعید آذری قول مسلمان را به رویانیان داده و به احتمال ۷۰ درصد این بازیکن امروز و فردا پرسپولیسی می شود اما این را هم نباید نادیده گرفت که در این فوتبال احتمال وقوع هر اتفاقی هست. مسلمان با سلامی که به آبی ها داشته یا خواسته تیم آینده اش را به این شکل معرفی کند، یا خواسته در روزهای آخر بازارگرمی کند و قیمت خود را افزایش دهد.

در هر صورت این رفتار او مورد پسند هواداران پرسپولیس قرار نگرفته و آنها چنین بازارگرمی هایی را برنمی تابند. به همین خاطر شاید در روزهای آینده منتظر واکنش شدیدتر پرسپولیسی ها به این متن باشیم.

البته این احتمال هم وجود دارد که مسلمان این صفحه اجتماعی را به طور کل منکر شود و مانند دیگر بازیکنان حرف های روزهای قبل خود را تکذیب کند. هر چند که صحبت های او در آخرین مصاحبه اش مبنی بر اینکه: «همه روزنامه ها نوشته اند که من می خواهم به پرسپولیس بروم اما یکدفعه اتفاقات دیگری می افتد. حالا درست نیست بخواهم صحبت کنم. هر موقع قطعی شد می توانم در این رابطه حرف بزنم. » او با این صحبت ها به نوعی سلام به آبی ها را تأیید می کند.

سعید آذری هم در این راستا هیچ اظهارنظری نمی کند و حتی در پاسخ به تماسی که با او می گیریم می گوید: «در یک جلسه خانوادگی هستم. » و با این تفاسیر باید منتظر آخرین تصمیم گیری هایی باشیم که احتمالاً امروز انجام می شود. با این وجود حتی اگر مسلمان پرسپولیسی هم شود، با سلامی که به آبی ها داده، یکی از چهره های نقل و انتقالاتی خواهد شد.

* مسلمان: من اصلاً چیزی نمی دانم

در بحبوحه فصل نقل و انتقالات، محسن مسلمان خودش را راحت کرده و در پاسخ به هر سوالی که درباره او می شود، یا اظهار بی اطلاعی می کند یا علناً می گوید که حرفی برای گفتن ندارد.

مثل آخرین مصاحبه اش که طی آن درباره آخرین وضعیت انتقالش به پرسپولیس می گوید: «من اصلا چیزی نمی دانم و در جریان نیستم که چه اتفاقاتی افتاده است. در این دو هفته اخیر همه روزنامه ها نوشته اند که من می خواهم به پرسپولیس بروم اما یکدفعه اتفاقات دیگری می افتد. حالا درست نیست بخواهم صحبت کنم. هر موقع قطعی شد می توانم در این رابطه حرف بزنم. آنقدر در این چند روز حرف های عجیب و غریب شنیده ام که فعلا صحبت نکنم بهتر است. »

او همچنین تأکید می کند: «از سه تیم دیگر پیشنهاد دارم اما همانطور که گفتم فعلا نمی خواهم به این مسائل فکر کنم و تمرکزم روی تیم ملی امید است. این روزها تمرین های خوبی را با ملی پوشان دیگر داریم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات